در جلسه پورمحمدی با وزیر ورزش چه گذشت؟!

شفافیت در ورزش/روز گذشته حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار داشتند.
مدتی قبل بود که خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه پس از دربی ال‌مسینو مابین دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان، حسین پورمحمدی به دلیل آنچه که عدم تمدید قرارداد محمد ربیعی با مس رفسنجان شنیده شده است، از سمت خود استعفا داد. خبر ما نه تایید شد و نه تکذیب شد و چند روزی از پورمحمدی خبری نبود تا اینکه پورمحمدی روز گذشته با وزیر ورزش و جوانان دیدار داشتند.
اما در جلسه پورمحمدی با وزیر ورزش چه گذشت؟! پورمحمدی جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و ابوی ایشان سالها فرماندار شهرستان رفسنجان بودند و عموی ایشان نیز سالها مدیر شبکه سه سیما بودند و ارتباط نزدیکی با دکتر سجادی داشتند و پورمحمدی جزو معدود مدیران عاملی است که توانسته با دکتر سجادی دیداری خصوصی داشته باشد.
در این جلسه بیشتر پورمحمدی درخصوص دربی ال‌مسینو صحبت کردند و همچنین در رابطه با بودجه باشگاههای مس استان و شرایطی که شرکت مس رو به روی باشگاه‌ها قرار داده صحبت به میان آمد. شنیدیم که پورمحمدی از دکتر سجادی خواسته تا با نماینده دکتر رستمی صحبت کنند تا کمی هوای باشگاه‌های مس استان را بیشتر داشته باشد. دکتر سجادی نیز به دلیل بازی شرافتمندانه مس رفسنجان مقابل مس کرمان از پورمحمدی تشکر کرد و همچنین قول مساعد داد تا مسائل مطرح شده را شخصا پیگیری کند. همچنین باخبر شدیم دکتر سجادی قول داده اند که به زودی برای افتتاح ورزشکاه اختصاصی مس رفسنجان به این شهر سفر اختصاصی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *