پورمحمدی؛ نرفته، بازگشت!؛ «دیدار با وزیر ورزش»

شفافیت در ورزش/ هفته گذشته و در حین برگزاری دربی المسینو بین تیم های مس رفسنجان و مس کرمان متوجه شدیم حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان به یکباره ورزشگاه را ترک کرد که برخی اعتقاد داشتند وی به حالت ناراحتی ورزشگاه را ترک کرده و ساعاتی بعد نیز شنیده شد وی قصد استعفا از مدیریت این باشگاه را دارد. اما بعد از چند روز سکوت و بی خبری، امروز باخبر شدیم حسین پورمحمدی با وزیر ورزش و جوانان دیداری ویژه داشته است. بر همین اساس باخبر شدیم حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان روز گذشته جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان برگزار کرده است. در این دیدار حسین پورمحمدی گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آینده باشگاه را به وزیر ورزش ارائه کرد و حمید سجادی نیز عملکرد باشگاه صنعت مس رفسنجان را مثبت و قابل تحسین خواند.
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با تمجید از فعالیت‌های باشگاه مس، به سفر یک روزه در رفسنجان اشاره کرد و حمایت مجموعه باشگاه مس از ورزش شهرستان و استان را قابل تقدیر خواند.
سجادی ساخت ورزشگاهی استاندارد در رفسنجان را اقدامی مؤثر دانست و اظهار کرد: در صورت تکمیل عملیات اجرایی ورزشگاه شهدای مس، شاهد یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *