خبری بد برای ورزش کرمان؛ «کاهش تیم های ورزشی باشگاهها مس!»

شفافیت در ورزش/کمتر از یک ماه دیگر تا پایان فصل ورزشی باشگاهها زمان باقی است. باشگاه‌های مس در استان کرمان به غیر از رشته فوتبال که به نوعی پیشانی ورزش این باشگاه‌ها محسوب می‌شود، هر ساله حدود ۸_۹ رشته را ساپورت می‌کنند و همانطور که مطلع هستید، سال گذشته هر دو باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان یکی دو رشته به باشگاه خود اضافه کردند.
باتوجه به شنیده‌ها از شرکت مس؛ براساس قیمت سرسام‌آور دلار و همچنین افزایش نرخ هزینه‌های باشگاه‌ها، شرکت مس در سال جدید افزایش رشته‌های ورزشی توسط باشگاه‌ها را ممنوع اعلام کرده و باتوجه به سیاستی که در خصوص بودجه‌ها در فصل آینده در پیش دارد یعنی همان بودجه سال قبل را برای سال آینده نیز تعریف کرده است، باشگاه‌ها مجبور به منحل کردن تعدادی از رشته‌های غیرفوتبالی خود خواهند شد.
قابل توجه هیات‌های مختلف ورزشی که در روزهای گذشته با نامه نگاری فراوان قصد داشتند تا رشته‌های خود را زیر نظر باشگاه‌های مس در استان ببرند باید عرض کنیم که باشگاه‌های مس در استان رشته ورزشی به مجموعه باشگاه خود اضافه نخواهند کرد که هیچ، بلکه کم هم خواهند کرد! به نظر می آید مسئولین و نمایندگان باید پای کار بیایند و از شرکت مس و شخص علی رستمی بخواهند تا درخصوص بودجه باشگاه‌ها، نظرش را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *