چرا شرکت مس ربیعیِ موفق را نمی‌خواد!؟

شفافیت در ورزش/سوالی که ذهن خیلی از هواداران مس رفسنجان را به خود درگیر کرده آن است که چرا شرکت مس خواهان ادامه همکاری با محمد ربیعی نیست؟!(البته طبق شنیده ها) این موضوع نه از سوی شرکت مس تایید شده و نه تکذیب اما بر اساس شنیده‌ها، هواداران تیم سوال را از ما کردند! محمد ربیعی شخصا در طول مدت اخیر در مصاحبه‌های فراوانی اعلام کرده که دوست ندارد در رفسنجان بماند و اگر قرار بود کاری برای رفسنجان بکند، تاکنون کرده است. البته ربیعی از یک سری اتفاقات پشت پرده باخبر شده است و این اظهار او، بی‌دلیل نیست؛ چون ربیعی عاشق مردم رفسنجان است…

گویا جلساتی در کمیته ورزش شرکت مس تشکیل شده است و در آن جلسه مصوب شده تا بودجه باشگاههای مس استان تغییر نکند و حتی کمتر شود! ربیعی می‌داند بازیکنی که فصل گذشته با ۵ میلیارد گرفته، طبیعتاً با مبالغ فصل گذشته حاضر به تمدید قرارداد نخواهد بود و اگر بماند، قطعا نمی‌تواند تیم خوبی تشکیل دهد و شاید منجر به خراب شدن رزومه کاری‌اش در رفسنجان شود.
اما به راستی که چرا شرکت مس مخالف حضور محمد ربیعی است؟! خب مشخص است که وقتی شرکت مس نمی‌خواهد هزینه کند و دوست دارد تیم‌هایش در میانه‌های جدول رده‌بندی حضور داشته باشند و دوست ندارد بازیکن بزرگ به کرمان بیاید، خب طبیعتاً برای آنها ربیعی ها سودی ندارد و باید به سراغ مربیان دیگر بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *