بی انصاف نباشیم؛ شرکت مس پول داد!؛ «دیگه باید چه کار کند!؟»

شفافیت در ورزش/ما از ابتدای فصل تاکنون منتقد سرسخت علی رستمی و تصمیاتش بودیم و هنوز هم هستیم اما این دلیل نمی شود به کار خود اشاره نداشته باشیم.
از زمان مدیریت رستمی در شرکت مس هر روز بخشنامه و ابلاغیه‌های جدیدی از سوی این شرکت به باشگاه‌ها صادر می شود که دیگر امان باشگاه‌ها را گرفته بود اما مدتی است که شرکت مس از لحاظ مالی باشگاه‌هایش قرار گرفته و انصافا ساپورت می‌کند. پس از شکست روز گذشته مس کرمان مقابل مس رفسنجان، عده‌ای به رستمی تاختند و او را مقصر این باخت می‌دانند!
قابل توجه هواداران باید عرض کنیم که رستمی تاکنون علیرغم نتایج تیم های مس کرمان در رشته‌های مختلف کسب کرده، روز بازی پول به حساب باشگاه واریز کرد و دریافتی بازیکنان را به ۷۰ درصد رساند و با سایر رشته‌های ورزشی نیز تسویه حساب کرد. یا مس رفسنجان که ۱۰۰ میلیارد کسری بودجه آورد و به خیلی‌ها بدهکار شد، شرکت مس ۶۰ میلیارد تومان به بودجه آن اضافه کرد و به کمک این باشگاه پرداخت اما مگر رستمی باید برود و برای مس کرمان گل بزند تا این تیم در لیگ برتر بماند؟!
انصاف هم خوب چیزی است و رستمی در مدت زمان یک ماهه اخیر حمایت‌های فراوانی از باشگاه‌های مس در استان داشته و اگر او باید گل بزند تا مس در لیگ برتر بماند، بگویید تا ما یک کفش جادویی به او هدیه بدهیم! اما انتقادات ما از رستمی بابت تصمیمات اشتباه، برنامه ریزی های عجیب و عزل و نصب های عجیب تر در باشگاههای مس و شرکت مس کماکان پابرجاست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *