دکتر قرایی در گفتگو با شفافیت در ورزش؛ «شرکت مس باید دیگر چکار برای باشگاه مس بکند که نکرده؟!»

شفافیت در ورزش/مس کرمان امروز در رفسنجان در یک بازی بسیار حساس در دربی المسینو شکست خورد و کار برای ماندن یا نماندن این تیم در لیگ برتر به سه بازی پایانی لیگ کشید. بعد از این بازی گفتگویی با دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس داشتیم که هم خواندنی است و هم بسیار جالب.

– آقای دکتر قرایی، بازی امروز مقابل مس رفسنجان چگونه بود؟!
شفافیت در ورزش/بازی امروز کاملا جوانمردانه برگزار شد. باتوجه به تاکید شرکت مس مبنی بر حفظ ارزش‌ها و روحیه جوانمردی، بازی بسیار سفت و سختی بین دو تیم برگزار شد و هیچ شائبه‌ای نداشت و نتیجه آن نیز در داخل زمین رقم خورد. توان فنی تیم ما همین است و آنها بازیکنان بهتری دارند و ما نباید خود را با آنها مقایسه کنیم زیرا آنها سال سوم حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و شرایطشان کاملا متفاوت است.

– رسانه‌های ما منتقد شماره یک شرکت مس بوده اما گویا از زمان ورود شما به باشگاه، شرکت مس نگاه بهتری به باشگاه شما داشته و امروز نیز درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است. در این خصوص توضیح دهید…
_واقعا هر مدیری به جای دکتر رستمی بودند باتوجه به نتایج ضعیفی که مس کرمان تاکنون گرفته؛ شاید دیگر تیم را حمایت نمی‌کردند اما این عزیزان همچنان دارند تیم را حمایت می‌کنند و امیدوارانه به ما روحیه می‌دهند. من از دکتر رستمی تشکر می‌کنم که همواره پشت تیم بوده‌اند. طبق استعلامی که من گرفتم، تیم‌های بالای جدولی ۵۰ تا ۶۰ درصد به بازیکنان خود پرداختی داشتند و ما به عنوان یکی از تیم های انتهای جدول، بیشترین پرداختی را به بازیکنان خود داشته‌ایم و البته این بخاطر نگاه ویژه‌ای است که دکتر رستمی به تیم ما دارد و ما مردم کرمان باید قدردان این مرد زحمتکش و جهادی باشیم.

– اکنون در فضای مجازی برخی از هواداران مس کرمان علیه شرکت مس موضع گرفته‌اند. شما چه نظری در این خصوص دارید؟
_من یک سوال از شما دارم؛ شرکت مس دیگر باید چه کار کند که نکرده؟ هر کاری لازم بود، شرکت مس برای باشگاه مس کرمان کرد و آنها نمی‌توانند که بیایند ترکیب تیم را مشخص کنند و در جذب بازیکن نظر دهند! این تیم با تفکرات کادرفنی و مدیریت قبلی بسته شده و توانش نیز همین مقدار است و خیلی نمی‌توان انتظار معجزه از این بازیکنان داشته باشیم. باتوجه به حمایت شرکت مس، امیدوارم در پایان فصل بتوانیم جواب اعتماد مردم و نگرانی شرکت مس را بدهیم. ما اگر یک بازی را پیروز شویم، قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند. جا دارد از هواداران باشگاه بزرگ مس کرمان خصوصا هوادارانی که امروز در ورزشگاه حاضر شدند بابت این باخت عذرخواهی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *