دو بازی بدون تماشاگر؛ «زمین به آسمان می رسه؟!»

شفافیت در ورزش/بلبشو در بازی هفته گذشته مس کرمان و پرسپولیس و بی‌نظمی و درگیری‌ها در آن بازی، شورای تامین استان کرمان را بر آن داشت تا بازی‌های تیم‌های گل گهر، مس رفسنجان و مس کرمان تا پایان فصل بدون حضور هواداران برگزار شود. گرچه این تصمیم لازم بود تا باشگاه‌ها به خود بیایند و زیرساخت لازم جهت حضور هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم گردد اما هر سه باشگاه نسبت به این حکم شورای تامین عکس العمل نشان دادند و با نوشتن بیانیه، به مخالفت با این حکم صادره پرداختند.
قابل توجه این باشگاه‌ها باید بگوییم که دو سال بخاطر شرایط کرونایی بازی‌های خود را بدون تماشاگر برگزار کردید و اتفاقی نیفتد، دو بازی هم بدون تماشاگر بازی کنید، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد! طوری باشگاه‌ها بیانیه می‌نویسند که اگر در این دو بازی هوادار به ورزشگاه نیاید، قهرمانی از کف این تیم‌ها می‌رود!
هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و تصمیم شورای تامین حتما به صلاح است که گرفته می‌شود و نمی‌شود که این تصمیمات مهم را با نوشتن یک بیانیه، زیرسوال برد! برای باشگاه‌های استان زمین به آسمان نرسیده و فقط دو بازی بدون حضور تماشاگران برگزار کنید و به دنبال رفع نواقص ورزشگاه‌های خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *