پاشنه آشیل این روزهای گل گهر؛ «لب خط»!

شفافیت در ورزش/در فوتبال ایران موضوعی باب شده و آن اینکه مربیانی که در کنار خط سروصدا می‌کنند و روی ذهن داور می‌روند، امتیاز بیشتری از داوران می‌گیرند!
این فرهنگ بدی است که در فوتبال ایران باب شده است و داوران ما نیز روی این موضوع بسیار ضعیف عمل می‌کنند. هستند مربیانی مانند ساکت الهامی که با جاروجنجال همواره امتیاز گرفته‌اند و هستند مربیانی همچون محمد ربیعی و سعید الهویی که با پرستیج در کنار خط قرار می‌گیرند و امتیازات را بر اساس دانش خود به دست می‌آورند.
زمانی که قلعه‌نویی روی نیمکت تیم گل گهر بود، پرستیج و جنتلمن بودن این مربی اجازه نمی‌داد تا دیگر مربیان روی نیمکت گل گهر تاثیر بگذارند اما از زمان جدایی قلعه‌نویی از این تیم، شاهد کم لطفی برخی مربیان بر علیه تیم گل گهر هستیم. در بازی گل گهر و فولاد، منصوریان هر کاری دلش می‌خواست با داور و نیمکت گل گهر کرد و حتی قبل‌تر بازی گل گهر و ذوب‌آهن، مهدی تارتار با جاروجنجال توانست گل گهر را شکست دهد و فردا نیز اگر مجتبی سرآسیایی و سعید الهویی نتوانند در لب خط ساکت الهامی را کنترل و مدیریت کنند، الهامی روی مسائل داوری سوار خواهد شد و به راحتی از گل گهر امتیاز خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *