وضعیت اسفناک تیم مس نوین؛ «مقصر اصلی؟!»

شفافیت در ورزش/هرچند، چند هفته‌ای تا پایان لیگ دو زمان باقی است، اما باید سقوط تیم مس نوین کرمان، تیم تمام بومی باشگاه مس را مسجل دانست.

این تیم امید بازیکنان جوانی بود که وقتی از رده پایه فارغ می‌شدند، با یک امید و آرزویی در این تیم عضویت پیدا می‌کردند و خود را تنه به تنه با بازیکنان بزرگسال تست می‌کردند تا در صورت رشد، بتوانند به تیم اصلی باشگاه مس راه پیدا کنند. شاید مس نوین روی کاغذ برای بقا شانس داشته باشد اما باتوجه به بازی‌های سخت ‌نتایجی که در بازی‌های گذشته کسب کرده است، باید سقوط آنها به لیگ سه را حتمی دانست.
اکنون در فضای مجازی برخی‌ها به دنبال این هستند تا قرایی را مقصر سقوط مس نوین قلمداد کنند و برخی دیگر نیز محمد کهندل را مقصر این وضعیت می‌دانند و هر کسی این ناکامی را قصد دارد گردن یکی بیاندازد. واقعیت این است که آیا شرکت مس علاقه‌ای به داشتن تیمی به نام مس نوین داشت یا خیر؟
قابل توجه دوستان؛ ابتدای فصل شرکت مس سخت به دنبال این بود تا سهمیه تیم مس نوین را به سونگون بدهد و فشار بسیاری نیز گذاشتند اما کرمانی‌ها زیر بار نرفتند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که همواره شرکت مس چندان تمایلی به حضور تیم مس نوین در لیگ دو نداشت و عملا انگیزه را از همه گرفت و شاید اگر شرکت مس فشار روی مدیران و مربیان نمی‌گذاشت، شاید تیم بهتر بسته می‌شد و نتایج بهتری کسب می‌کرد و در لیگ می‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *