#اختصاصی/ دو سوال مهم ما از مدیریت شرکت مس؛ «پاسخ های جالب دکتر رستمی!»

شفافیت در ورزش/علی رستمی مدیرعامل شرکت مس شب گذشته در یکی از گروههای مجازی به نام «گفتمان نیروهای ولایی» در ایتا حاضر شد و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند. خبرنگار مجموعه های رسانه ای صعود(شفافیت در ورزش ضمن تقدیر و تشکر از دکتر رستمی بابت پاسخگویی به سوالات افراد مختلف، گفت؛ جناب آقای دکتر رستمی، بنده دو سوال دارم که امیدوارم لطف بفرمایید و پاسخ دهید…
۱_چند ماه پیش جنابعالی در کنفرانس مطبوعاتی تان در کرمان اعلام کردید ورزشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان ۲۲ بهمن افتتاح خواهند شد اما به مانند چند سال اخیر که بقیه مدیران شرکت مس قول داده بودند و شما هم قول دادید اما عملا باز این اتفاق نیفتاد، پس کی قرار است این ورزشگاهها افتتاح می شوند؟!
🛑۲_تیم فوتبال مس کرمان مشخص نیست در لیگ برتر بماند یا خیر؛ تنها راه بقای این تیم در لیگ برتر که امید جوانان بیشماری است ، این است که پول به این باشگاه به موقع تزریق شود؛ اگر واقعا قصد تان این است که امید جوانان کرمان ناامید نشود لطفا به موقع به این باشگاه پول تزریق کنید، همین امروز و فردا؛ مگر نه هفته آینده پول هم واریز شود کمکی نخواهد شد!
دکتر رستمی در رابطه با سوال اول چنین توضیح دادند: هم ورزشگاه کرمان و هم ورزشگاه رفسنجان در طول این چند سال اخیر بیشترین پیشرفت را داشته است. ورزشگاه‌هایی که ۱۸ سال است به بهره‌برداری نرسیده است، ما همت خود را گذاشته‌ایم تا امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسد. چند صد نفر به صورت شبانه روزی در این دو ورزشگاه دارند کار می‌کنند و به ما آخرین قولی که دادند این بود که اردیبهشت ماه انشاالله به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پاسخ به سوال دوم خبرنگار ما گفت: ما بودجه باشگاه مس کرمان را ۱۵۰ میلیارد تومان تعیین کردیم و عین بودجه را من تاکنون به این باشگاه پرداخت کردم و قطعا بازهم حمایت و کمک می‌کنیم تا تیم بتواند در مسیر خیلی خوب خودش را دنبال کند. بالاخره فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد و شیرینی ورزش به همین است و امیدواریم که فصل آینده دکتر قرایی برنامه‌ریزی بسیار بهتری برای این باشگاه داشته باشد.
دکتر رستمی در خاتمه با تشکر از حجت پاینده مسوول مجموعه های رسانه‌ای صعود(شفافیت در ورزش، تی وی شفافیت، پایگاه خبری پیله(پیله شو) و غیره، اظهار داشت: آقای پاینده، از همت شما در حوزه ورزش واقعا تشکر می‌کنم و خدارو شکر می‌کنیم که جوانانی همچون شما هستند که این نشاط را در استان کرمان عرضه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *