جنجال یک گزارشگر!

شفافیت در ورزش/گل گهر سیرجان در خانه نتوانست از سد فولاد عبور کند و با گل دقیقه ۹۵ آلگریا مهاجم اسپانیایی فولاد، آنها سه امتیاز حساس بازی را به یک امتیاز تغییر دادند.
موضوعی که در ۴۸ ساعت گذشته خیلی جنجال به پا کرده است، گزارشگر کرمانی این بازی بود که آگاهانه یا ناخودآگاه پس از گل دوم فولاد در دقایق پایانی بازی، خوشحالی کرده و طوری مشغول به گزارش می‌شود که گویا فولاد به فینال آسیا صعود کرده است!
البته مشخص نیست که این واکنش‌های این گزارشگر ناخودآگاه بوده یا آگاهانه اما متاسفانه در سال‌های گذشته می‌بینیم افرادی که گزارش خیلی خوبی می‌کنند و صدای خیلی خوبی نیز دارند خانه نشین شده‌اند و کسانی تریبون را در دست گرفته‌اند که هیچ رزومه درخشانی ندارند!
استان کرمان سه تیم در لیگ برتر دارد و کل گزارشگرهای صداوسیمای استان کرمان را بگردید، فقط دو گزارشگر پیدا می‌کنید که این موضوع برای صداوسیمای استان خجالت آور است. باشگاه گل گهر سیرجان به شدت نسبت به این اتفاقات موضع گرفته است و موضع آنها نیز درست و حساب شده بوده است که امیدواریم صداوسیمای استان کرمان در بازی‌های آینده از گزارشگرهای مستعد تری استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *