شانس بزرگِ خیلی از هیات‌های ورزشی؛ «سقوط هلیکوپتر!»

شفافیت در ورزش/در روزهای آخر سال ۱۴۰۱ بود که شاهد سقوط دردناک هلیکوپتر وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی از مدیران کل و مسئولین بودیم.
سابقا نوشتیم که خیلی‌ها دوست دارند که به جای میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که اکنون در دوران نقاهت پس از سانحه هلیکوپتر به سر می‌برد، بنشینند و حتی در زمانی که ایشان در بیمارستان بستری بود به دنبال لابی‌گری جهت برکناری وی داشتند اما موفق نشدند تا این سنگ این افراد نیز به سنگ بخورد.
استان کرمان حدود ۵۰ هیات ورزشی دارد که حدودا ۷۰ درصد از این هیات‌ها نیمه تعطیل هستند و مابقی نیز به دلیل حضور تیم‌های آن رشته در لیگ برتر، مجبور به فعالیت هستند! پس از سانحه سقوط هلیکوپتر حامل، وزیر ، تعدادی از مدیران استان و کشور و از جمله میثم پاریزی، عملا شاهد تعطیلی ۷۰ درصد از هیات‌های ورزشی استان کرمان بوده‌ایم به نحوی که هیچ فعالیتی در هیات خود انجام نمی‌دهند!
ما از روزهای آینده به تک‌تک این هیات‌ها خواهیم رفت و گزارشی از عملکرد آنها در چند ماه گذشته تهیه خواهیم کرد و اگر همکاری لازم توسط این هیات‌ها صورت نگیرد، قطعا با منتقدین هیات‌های مربوطه گفتگوی بی‌پرده‌ای خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *