جایگاه خبرنگاران و جایگاه ویژه؛ پر از هواداران پرسپولیس و افراد غیرمرتبط!

شفافیت در ورزش/اتفاقاتی در بازی شب گذشته مس کرمان و پرسپولیس افتاد که در هیچ ورزشگاهی حتی بازی دو هفته قبل پرسپولیس و مس رفسنجان نیز شاهد نبودیم!

متاسفانه شب گذشته به جرات می‌توان گفت که از ظرفیت ۱۰۰ درصدی ورزشگاه بیش از ۸۰ درصد کل ورزشگاه طرفداران پرسپولیس بودند و این تیم را تشویق می‌کردند. حتی در کنار لیدرهای باشگاه مس نیز طرفداران پرسپولیس نشسته بودند و این تیم را تشویق می‌کردند که موجب عکس العمل لیدرهای باشگاه مس شده بود.
جدای از این موضوع؛ در جایگاه VIP که معمولا افراد دعوت شده در آن جای می‌گیرند، تعداد بی‌شماری طرفدار پرسپولیس نشسته بودند. متاسفانه این افراد که کرمانی هستند و در کرمان زندگی می‌کنند، با هر گل پرسپولیس به هوا می‌پریدند و خوشحالی می‌کردند! در جایگاه خبرنگاران نیز بماند که عده‌ای بچه و غیر خبرنگار را در آن راه دادند و موجب ازدحام جمعیت شدند.
یک نفر نبود که به این افراد بگوید که شما با بلیط رایگان آمدید در ورزشگاه حاضر شدید و بازی را دارید می‌بینید که طرفدار تیم شهر خود باشید وگرنه اگر مس در لیگ برتر نبود، پرسپولیس به کرمان می‌آمد تا با مس بازی کند؟! ما منتقد تیم مس، کادرفنی و خیلی از مسائل دیگر هستیم اما اینکه در بازی‌های بزرگ در شهر خودت پشتت خالی شود، این دیگر نامش فاجعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *