در سیرجان مدعی خاصی برای تصاحب صندلی مدیرعاملی این باشگاه نیست، چرا؟!

شفافیت در ورزش/شاید جالب باشد که بدانید باشگاه گل گهر سیرجان جزو معدود باشگاه‌های فوتبال ایران است که مدعی خاصی برای تصاحب صندلی مدیرعاملی این باشگاه وجود ندارد.
گل گهر امکانات و سخت افزار بسیار خوبی برای باشگاه خود تدارک دیده است و از لحاظ مالی نیز این باشگاه در بهترین حالت ممکن قرار دارد و با این اوصاف؛ کسی در سیرجان مدعی تصاحب صندلی مدیرعاملی این باشگاه نیست. چرا؟! در رأس شرکت گل گهر فردی به نام مهندس ایمان عتیقی وجود دارد که مردم سیرجان به او ایمان دارند و واقعا قبولش دارند و اگر فردی را به عنوان مدیرعامل باشگاه قرار می‌دهد، همه می‌دانند که این بهترین تصمیم است و کسی نمی‌آید پشت مدیرعامل خالی کند تا خودش مدیرعامل شود زیرا می‌دانند که شرکت گل گهر اگر تصمیمی بگیرد، پای تصمیمش می‌ایستد.
توقع و انتظار مردم سیرجان از باشگاه گل گهر آن است که این باشگاه در بحث های پایه ای و آکادمی بتواند موفق و مثمر ثمر باشد که این اتفاق افتاده و حتی سیرجانی‌ها انتظار دارند که در این فصل رقابت‌های لیگ برتر رتبه خوبی کسب کنند و در جام حذفی نیز بتوانند با شکست پرسپولیس به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *