دو سوال مهم از استاندار کرمان؛ «چرا در کنار ورزش نیستید؟!» «آدرس ورزشگاه شهید باهنر را دارید؟!»

شفافیت در ورزش/سوالی که خیلی از اهالی ورزش در استان کرمان همواره از ما می‌پرسند این است که چرا استاندار کرمان ورزشی نیست و چرا ایشان کنار ورزشی‌ها نیست.

در تبریز یا اصفهان یا شیراز می‌بینیم که استانداران این استانها یکی از ارکان اصلی موفقیت باشگاه‌های معتبرشان هستند. در سال‌های گذشته نیز استان کرمان استاندارهای ورزشی خیلی خوبی داشت. در سال ۸۵ که مس کرمان به لیگ برتر صعود کرد یکی از دلایل اصلی آن حضور آقای رئوفی استاندار وقت کرمان بودند که خیلی تلاش کرد و پشت تیم ایستاد تا این تیم به لیگ برتر آمد.
استان کرمان استاندارهای دیگری همانند نجار، رزم حسینی، زینی وند و فدایی را داشت که تمام قد از ورزش استان حمایت می‌کردند اما متاسفانه می‌بینیم که استاندار فعلی کرمان چندان به مسائل ورزشی علاقه‌ای ندارند. صرفا جهت اطلاع استاندار محترم استان کرمان باید عرض کنیم که ورزش استان کرمان اکنون به قطب ورزش کشور تبدیل شده است. در فوتبال آقایان سه تیم داریم؛ در فوتبال بانوان تیم‌های پرافتخاری داریم که هر سال قهرمان می‌شوند؛ در فوتسال در لیگ برتر تیم داریم؛ در هندبال و بسکتبال و والیبال استان کرمان تیم در لیگ برتر دارد؛ در رشته‌های انفرادی کلی قهرمان لامنازع جهانی داریم.
اینکه استاندار کرمان در کنار ورزش نیست خیلی بد است. جمعه بازی مهم پرسپولیس و مس در ورزشگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد. آیا استاندار در این بازی حاضر می‌شود؟! آیا اصلا ایشان می‌دانند ورزشگاه باهنر کجاست؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *