قابل توجه کرمانی ها؛ «مواظب مسی‌هایی‌ که پرسپولیسی‌اند باشید!»

شفافیت در ورزش/جمعه دیدار حساس مس و پرسپولیس برگزار خواهد شد.
طبق قانون می‌بایست ۱۰ درصد از ظرفیت کل ورزشگاه در اختیار تیم مهمان قرار گیرد اما چون تیم های استقلال و پرسپولیس هواداران بسیاری دارند، کمی این درصد را بیشتر برای این تیم‌ها قائل هستند. در بازی دو هفته قبل مس رفسنجان و پرسپولیس اتفاقاتی رقم خورد که جا دارد مسی‌های کرمانی از آن اتفاقات درس بگیرند.
در بازی مس رفسنجان و پرسپولیس زمانی که پرسپولیس به گل رسید، برخی از افرادی که در جایگاه ویژه حضور داشتند و از شهروندان رفسنجان بودند به هوا پریدند و خوشحالی کردند و مشخص بود که دوست دارند پرسپولیس برنده بازی شود و یا در بین تماشاگران افرادی بودند که به عنوان تماشاگر تیم مس وارد ورزشگاه شدند اما برای پرسپولیس خوشحالی می‌کردند!
این اتفاقات سبب شد تا تاثیرات منفی روی تیم مس بگذارد و آنها نتوانند به گل تساوی مقابل پرسپولیس دست یابند. هواداران مس کرمان باید بدانند که پرسپولیس و استقلال ۸ سال به کرمان نمی‌آمدند چون دلیلی نداشت که بخواهند با این تیم بازی برگزار کنند اما اکنون که به کرمان می‌آیند بخاطر این است که این تیم در لیگ برتر حضور دارد. پس؛ اگر طرفدار پرسپولیس هستید دلیلی ندارد در بین هواداران تیم مس بنشینید و بازی را ببینید. مسئولین باشگاه و هیات فوتبال باید بسیار دقت کنند و جلوی این افراد را بگیرند و نگذارند در جایگاه vip که مشرف به نیمکت هر دو تیم است، به غیر از خبرنگار و مسئولین کسی بنشیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *