قابل توجه اداره ورزش رفسنجان و استان؛ «چرا و به چه قیمتی کمر به بی انگیزه کردن مس بسته اید؟!»

شفافیت در ورزش/یکی دو سالی است که باشگاه مس رفسنجان برخی از اماکن ورزشی شهر رفسنجان که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است را به صورت خودجوش برعهده گرفته و با تجهیز چند میلیاردی این اماکن را از نابودی نجات داده است.
در روزهایی که دلار حدود ۲۴ هزار تومان بود، مس برای بازسازی اماکن ورزشی رفسنجان حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه کرد و پس از آن در ورزش قهرمانی نیز تیمداری کرد و سبب موجی از نشاط اجتماعی گردید. بنا بود اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان این اماکن ورزشی را در اختیار باشگاه مس رفسنجان قرار دهد تا هم باشگاه در ورزش‌های قهرمانی بتواند به صورت مطلوب میزبانی کند و هم اینکه موجب نشاط اجتماعی گردد.
این اتفاق رقم نخورد و درست در زمان واگذاری، تغییرات مدیریتی در شرکت مس و باشگاه مس رفسنجان شکل گرفت و تمام توافقات را برهم زد. اکنون مطلع شدیم که اداره کل در حرکتی عجیب این اماکن ورزشی را به مزایده عمومی گذاشته شده است که موجب دلسردی و ناراحتی مجموعه مس گردیده است. ما از دکتر پاریزی و تمامی مسئولین شهرستان و استان می‌خواهیم تا جلوی این کار را بگیرند و این اماکن را در اختیار باشگاه مس قرار دهد.
سیستم ورزش نباید بیشتر از این سبب بی انگیزگی شرکت مس و باشگاه مس رفسنجان گردد و طبیعی است که هر فرد و ارگانی بخواهد بیاید در مزایده شرکت کند و برنده شود، باید میزان هزینه‌ای که باشگاه مس در قبال تجهیز این اماکن ورزشی کرده است را پرداخت کند! از همه مهمتر اینکه بدون هیچ شک و تردیدی با توجه به هزینه های سرسام آور نگهداری، هر شخصی به غیر از مس این مجموعه ها را عهده دار شود این مجموعه به مرز نابودی خواهند رسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *