در سیرجان چه خبره؟! 💢نماینده سیرجان: واگذاری تیم آرمان گهر امکان پذیر نیست!؛ حق دخالت ندارم! 💢مالک جدید: امتیاز متعلق به من است! 💢هیات فوتبال استان: این انتقال فاقد اعتبار است! نماینده سیرجان: «هیچ انتقالی صورت نمی گیرد!»

شفافیت در ورزش/ دو روز پیش بود که خبر فروش سهمیه باشگاه آرمان گهر سیرجان به مجموعه‌ای جدید رسانه‌ای شد. قصه آرمان گهر و فروش سهمیه این باشگاه از سال گذشته استارت خورد که ابتدا شایعه انحلال آن مطرح شد و سپس با ورود شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و ایمان عتیقی این موضوع خاتمه یافت. بعد از این اتفاقات مسئولین باشگاه آرمان گهر در رختکن قول احداث ورزشگاه را دادند و اخبار مربوط به انحلال باشگاه را نیز شیطنت رسانه‌ها عنوان کردند و طوری وانمود کردند که گویا همه چیز گل و بلبل است. باتوجه به حساسیت موضوع؛ خبرنگار ما با مالک جدید باشگاه، شهباز حسن‌پور نماینده مجلس شهرستان سیرجان و مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان کرمان گفتگویی ترتیب داد که در ادامه می‌خوانید؛

:
💢حسن پور نماینده سیرجان :

واگذاری باشگاه آرمان گهر شایعه ای بیش نیست /حق دخالت ندارم

چند صباحی است، خبری در محافل ورزشی و خبری مبنی بر واگذاری تیم فوتبال باشگاه آرمان گهر به مالک تهرانی شنیده می شود. نگرانی ورزش کاران و ورزش دوستان به حدی بود که ما را به سراغ جناب آقای حسن پور نماینده مردم در مجلس کشاند.
حسن پور با شنیدن این خبر و ابراز امیدواری از عدم صحت این خبر، گفت : شرکت آرمان گهر در سیرجان فعالیت بسیار خوبی داشته و دارد و خدمات ارزشمندی تاکنون در بخش ورزشی نیز داشته است.
وی با بیان اینکه امیدوارم همانند گل گهر که امروز به عنوان نگینی درخشان می درخشد و افتخار برای همه است، این مجموعه هم به کار خود ادامه دهد، تاکید کرد : مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیت فوتبال، مدیران اجرایی و فرماندار سیرجان باید در خصوص حل این مشکل تدبیری بیندیشند.
وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی از اینکه هنوز کار تمام شده ظاهرا، افزود : بنده به شخصه صبح امروز با هیت فوتبال استان جهت کسب اطلاع از صحت این خبر تماس گرفتم و متوجه شدم هنوز اتفاق نیفتاده و تا به مراجع قانونی نرسد، شایعه ای بیش نیست.
حسن پور در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به سوال ما که ” شما به عنوان نماینده مردم قطعا اجازه نمی دهید این امتیاز از شهر خارج شود؟” تصریح کرد: من حق دخالت ندارم؛ آقای فرماندار، مدیرکل ورزش استان و معاون سیاسی امنیتی استاندار باید تدبیری بیندیشند تا علاوه بر اینکه این باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد، بلکه ظرفیت های جدیدی به آن اضافه شود.

💢جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان؛

این انتقال فاقد اعتبار است!

هیات فوتبال استان کرمان فعالیت مالکین جدید باشگاه آرمان گهرسیرجان را فاقد اعتبار اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور رسانه هیات فوتبال استان کرمان ، هیات فوتبال استان کرمان در اطلاعیه ای فعالیت مالکین جدید باشگاه آرمان گهر سیرجان را فاقد اعتبار اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است ، رسمیت یافتن هر نوع نقل و انتقال فوتبالی منوط به ثبت آن در هیات فوتبال است و با توجه به عدم ثبت این انتقال در هیات فوتبال استان ، واگذاری امتیاز آرمان گهر به هر فرد و یا مجموعه ای با توجه به عدم ثبت آن هر هیات فوتبال فاقد اعتبار است.
بنا براین از نگاه هیات فوتبال مسئولیت حقوقی مسائل باشگاه آرمان گهر همچنان بر عهده مدیران این باشگاه می باشد و با توجه به حساسیت موضوع هیات فوتبال استان اتفاقات مربوط به این باشگاه را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می کند.
هیات فوتبال در ادامه خواستار توجه هر چه بیشتر مقامات مجموعه آرمان گهر سیرجان به آثار و تبعات اجتماعی تصمیم خود در خصوص فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال این باشگاه شد.

💢مالک جدید؛ مجوز خروج داریم اما فعلا سیرجان می مانیم!

شفافیت در ورزش/ سهمیه باشگاه آرمان گهر سیرجان رسماً فروخته شد.
سهام باشگاه دسته یکی آرمان گهر سیرجان رسماً فروخته شد و مالکان جدید از روز گذشته رسماً کارشان را با این تیم آغاز کردند. طبق گفتگوی خبرنگار ما با یکی از مالکان باشگاه آرمان گهر ایشان ضمن تایید خرید سهام گفت: ما حتی اجازه خروج از استان این سهمیه را نیز گرفتیم اما اصلا قصد خروج این تیم از سیرجان را نداریم.
وی در ادامه توضیح داد: تا زمانی که مسئولان سیرجانی همراه و همگام با باشگاه باشند ما این سهمیه را از استان و شهر سیرجان خارج نمی‌کنیم و برنامه‌ای که برای باشگاه تدارک دیده‌ایم، بلند مدت و با هدف صعود به بالاترین جایگاه فوتبال کشور می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *