متولی فوتبال رفسنجان: ورود و خروج به ورزشگاه توسط یگان ویژه صورت می گیرد؛ باشگاه مس مقصر نیست!

♦️به گزارش شفافیت در ورزش و به نقل از خانه خشتی، سیدامیررضا حسینی رئیس هیات فوتبال رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ناهماهنگی و تجمع در جلوی در ورزشگاه در بازی مس رفسنجان با پرسپولیس گفت: فروش بلیت بازی مس رفسنجان هیچ ارتباط خاصی به هیات فوتبال و باشگاه مس ندارد و از طریق سایتی که با باشگاه سپاهان نیز قرارداد دارد و در استادیوم نقش جهان نیز انجام می دهد، انجام می شود و خود باشگاه هم بلیت از سایت تهیه میکند که زیر نظر سازمان لیگ است و مهر برجسته و هلوگرام واز همه مهمتر تهیه بلیت از سایت رسمی است.
♦️وی افزود: فروش تعداد بلیت به تعداد صندلی انجام می شود و حتی فروش یک عدد بلیت هم نمی تواند بیشتر از ظرفیت ورزشگاه صورت گیرد و هر فرد با کدملی می تواند ۵ بلیت رزرو نماید.
♦️حسینی با اشاره به ازدحام جمعیت در بازی مس رفسنجان و پرسپولیس و اینکه گیت های الکترونیکی فعال نبودند، بیان کرد: ظرفیت ورزشگاه به تیم میهمان و میزبان مشخص است ولی فقط بحث اینکه جمعیت زیاد بوده و گیت الکترونیکی فعال نبود در حالیکه برای بازی های فوتبال بایدگیت های الکترونیکی فعال باشند.
♦️وی افزود: گیت های ورزشگاه دستی بوده و بلیت ها را اسکن می کردند، یکی از مشکلات می تواند این باشد که بلیت های کپی گرفته می شد و هر بلیتی که زودتر کپی داشته باشد و زودتر از بلیت اصلی وارد ورزشگاه می شد و آن کسی که بلیت اصلی دستش بوده نمی توانست داخل شود.
♦️رئیس هیات فوتبال رفسنجان گفت: ورورد و خروج به ورزشگاه توسط یگاه ویژه استان صورت می گیرد و پرسنل باشگاه مس نقشی در آن ندارند.
♦️وی اظهار امیدواری کرد که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هر چه سریعتر آماده شود و با توجه به استقبال خوب مردم از فوتبال امیدواریم زودتر این اتفاق صورت گیرد.
♦️حسینی با بیان اینکه حدود سه هزار نفر می توانستیم در ورزشگاه پذیرش انجام دهیم، گفت: در بازی آن روز جمعیتی بالای ۷ هزار پشت درب های ورزشگاه و چیزی دوبرابر جمعیت ظرفیت ورزشگاه آمده بودند و خیلی ها هم فکر می کردند با آمدنشان می توانند به ورزشگاه ورود کنند ولی این اتفاق نیفتاد.
وی افزود: با توجه به اینکه ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران تیم فوتبال پرسپولیس اختصاص یافته بود، تعداد پذیرش باشگاه پرسپولیس بیش از ده درصدی بود که اختصاص داده شده بود.
♦️رئیس هیات فوتبال باشگاه رفسنجان خاطرنشان کرد: در کل شرمندگی برای تمام خدمتگزاران فوتبال است که مردم با اشتیاق آمدند ولی متاسفانه خیلی ها نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.
♦️وی ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای شهر از نصب تلویزیون های شهری برای پوشش مراسم فوتبال گفت: از شورای تامین، فرماندار ساعی و محترم، معاونت سیاسی و عوامل انتظامی شهرستان و استان، یگان ویژه و یگان امداد و همچنین اداره ورزش جوانان و باشگاه که تمام سعی و تلاش خود را جهت هر چه بهتر برگزار کردن بازی با هیات فوتبال داشتند، تشکر می کنم.
♦️حسینی گفت: به سهم خود از طرف هیات فوتبال و از همه کسانی به ورزشگاه آمدند از تک تک آنها عذرخواهی می کنم.
وی افزود: پیشنهادم این است راهکاری اندیشیده شود تا مردم در بازی های بعدی متضرر نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *