سعید آقا سکاندار نیمکت پرقدرت گل گهر؛ «فرصت یا تهدید!؟»

شفافیت در ورزش/هفته گذشته امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد و از همان تاریخ گمانه‌زنی ها درخصوص نیمکت تیم گل گهر آغاز شد و گزینه‌های مختلفی نیز مطرح شد اما در نهایت سعید الهویی دستیار قلعه‌نویی هدایت این تیم تا پایان فصل را برعهده گرفت.
برای خیلی از مربیان آرزوست که بخواهند روی نیمکت تیم گل گهر بنشینند زیرا این باشگاه از لحاظ نظم مالی، امکانات، سخت افزار، مدیران ورزشی و … در بهترین شکل خود قرار دارد. پس از لابی گری‌های فراوان اما در نهایت نیمکت تیم گل گهر به سعید الهویی سپرده شد. اتفاقی که برای الهویی می‌تواند یک فرصت بزرگ باشد تا بتواند خودش را به فوتبال ایران ثابت کند و به نوعی توان فنی خود را به رخ همه بکشاند.
خیلی از دستیاران توانستند مربیان بزرگی شوند مانند یواخیم لو که روزی دستیار یورگن کلیزمن در تیم ملی آلمان بود و لو سالهاست هدایت مانشافت را برعهده داشت یا به عنوان مثال میکل آرتتا روزی دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود اما اکنون آرتتا سرمربی آرسنال بوده و گوی سبقت را از گواردیولا ربوده و به دنبال فتح لیگ جزیره است.
در مجموع؛ مربیگری و سرمربیگری شرایط خاص خودش را دارد و باید دید که الهویی از انتصابش به عنوان فرصت استفاده می‌کند یا این انتصاب تهدیدی برای الهویی و باشگاه گل گهر محسوب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *