حمید صادقی، سرمربی تیم هندبال مس کرمان: تشکر از حمایت تمام قد باشگاه و هواداران! /«باشگاه مس فقط فوتبال نیست»!

شفافیت در ورزش/حمید صادقی سرمربی هندبال مس کرمان و مربی تیم ملی میهمان امروز مجموعه رسانه ای صعود( شفافیت در ورزش) است. بدون هیچ معطلی و بدون هیچ حاشیه ای سوالات خود را آغاز می کنیم.

🛑آقای صادقی، از هندبال مس برایمان بگویید؟

-تیم در حال گذراندن تمرینات است؛ زیرا ۱۵ فروردین با سپاهان مسابقه حساسی در کرمان در پیش رو داریم.
خوشبختانه اکنون در رده سوم جدول هستیم که انشاالله به کمک هواداران و حمایت های مسوولان مس، امیدواریم بر تیم سپاهان پیروز شویم. قهرمان شدن کار سختی است، زیرا تیم های سطح کشوری بسیار حمایت می شوند و دست به هر کاری برای پیروز شدن می زنند، ولی تمام تلاشمان بر آن است در سطح کشور اول و یا دوم شویم.

🛑حمایت ها از سوی مسوولان مس از تیم هندبال چگونه بوده است؟

-جا دارد از دکتر کهندل و هیئت مدیره باشگاه مس کرمان تشکر ویژه کنم زیرا در حد توان کمک کردند و ما نیز سعی کردیم بر اساس بودجه ای که برایمان تعریف و تعیین شده بازیکن جذب کنیم. خوشبختانه با همت بازیکنان ” قطب بودن در هندبال کشور” را حفظ کردیم و با همه نواقص و کاستی های موجود به نتایج خوبی دست یافتیم که همه را مدیون تلاش بازیکنان ، حمایت باشگاه و حمایت هواداران دلسوز هستیم که در سرما و گرما در سالن حضور پیدا و هواداری می کنند. البته جا دارد تشکر ویژه ای هم داشته باشم از مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران که انصافا تمام تلاششان بر آن است به ما کمک کنند و ما قول می دهیم با توکل به خدا به جایگاه خوبی برسیم.

🛑تیم هندبال مس یکی از قطب های اصلی هندبال کشور است و در مسابقات باشگاههای آسیا نیز شرکت کرده و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی بودیم. در این زمینه صحبت کنید؟
بله، جا دارد از همه کسانی که به هرنحوی به کمک ما آمدند، تشکر ویژه کنم؛ بخصوص در چهار سال اخیر که همه همت کردند تا هندبال مس در سطح کشور به ثبات خوبی برسد. خوشبختانه تیم هندبال مس کرمان در این مدت توانسته دو دوره در مسابقات آسیایی حضور یابد و دومین تیم آسیایی مجموعه شرکت مس نیز هستیم.

آقای صادقی، گلایه خاصی هم دارید؟

-آنچه من را همیشه اذیت می کند و لازم است به زبان آورم این است که همه هواداران که مس کرمان را دوست دارند باید بدانند تیم هندبال مس همانند تیم فوتبال سابقه آسیایی دارد و دارد برای برند مس افتخار آفرینی می کند و سخت در تلاش است تا نام باشگاه مس کرمان در سطح کشور و آسیا طنین انداز شود. مسولان باشگاه همه درک کرده اند که تیم های غیر فوتبالی هم می توانند مثمر ثمر باشند و نام مس را حفظ کنند.
خوشبختانه تیم هندبال مس جزو سه تیم برتر کشور هست. تیم بسکتبال مس و تیم های غیر فوتبالی دیگری هم وجود دارد که در مسابقات خوش درخشیده اند.
“در واقع حرف من این است باشگاه مس کرمان فقط فوتبال نیست و تیم های دیگری هم هستند که خوش درخشیده و خواهند درخشید.”

🛑از برنامه های باشگاه مس برای آینده تیم تان برایمان صحبت کنید؟

_ طبق جلسات و قرار اولیه با مدیر عامل و هیات رئیسه محترم باشگاه چشم انداز سه ساله ای ترسیم نمودیم که هدف، تعیین برنامه ریزی های خوب و دقیق برای آینده و کسب عنوان قهرمانی و مقام در آسیا میباشد که اگر بخواهیم تیم خوبی تشکیل و طبق چشم انداز به موفقیت های خود ادامه دهیم، باید در زمان مناسب بازیکنان خود را حفظ کنیم و حتی بازیکنان جدید در بعضی پست ها به تیم اضافه کنیم و وقت را از دست نداده و برنامه ریزی تیم را به دقیقه ۹۰ موکول ننماییم. باید در آکادمی باشگاه مس تمرکز بر تیم های پایه را تقویت کنیم و با بازیکن سازی و رشد و توسعه آنان بتوانیم آینده هندبال مس را تضمین کنیم و همچنین از بازیکنان بومی حمایت نماییم.

🛑وضعیت تیم هندبال مس در حال حاضر چگونه است؟

_با توجه به مسابقه حساس پیش رو، سخت در حال تمرین هستیم که امیدوارم هواداران و اصحاب رسانه ما را همراهی و در تمرینات حضور پیدا کنند و خواهند دید که همه بازیکنان همت می کنند تا بتوانند جایگاه خوبی برای هندبال استان رقم زنند و جایگاه خود را نسبت به فصول گذشته رقم بزنیم.

🛑برنامه های تیم بر چه روالی استوار است؟

_علاقه من و ساختار حضور در لیگ برتر و کسب عنوان برآن است که تیم، تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی باشد، پایگاههای استعداد یابی در کل استان فعال شود و تمام نخبگان ورزش هندبال را شناسایی کنیم. از پتانسیل بومی در تمام استان استفاده کنیم و بتوانیم به جایگاهی برسیم که بازیکن صادر کنیم. هرچند که هم اکنون بازیکنان بومی خوبی داریم اما این تعداد انگشت شمار برای آینده هندبال کافی نیست.

🛑و در آخر…

-از همه هواداران و مسوولان باشگاه مس تشکر می کنم و مجدا خواهشی که دارم این است که مسؤلان مس به کلیه تیم های مس خصوصا هندبال نگاه جدی داشته باشند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *