مجامع هیات های ورزشی؛ «سقوطِ بی موقع هلیکوپتر»!

شفافیت در ورزش / به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم، تنها چند روز دیگر تا پایان سال ۱۴۰۱ فرصت هست، حدود دو ماه پیش که با میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان صحبت می کردیم، وی اعلام کردند طی اسفندماه دو، سه مجمع انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد و تکلیف ریاست این هیات ها را مشخص می کنیم.

همانطور که می‌دانید برخی از هیات ها هستند که با سرپرست اداره می‌شوند و برخی حتی سرپرست هم ندارند و به دنبال این بودند که مجامع شان برگزار شود و رئیس شان مشخص گردد.

متاسفانه به دنبال سقوط هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و همراهانش در اوایل اسفندماه، اکنون پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در منزل دوران درمانش را سپری می کند و شاید طی چند هفته آتی هم نتواند به حوزه ورزش برگردد که البته توقعی هم نیست. اما قطعا مجامع انتخاباتی به منظور انتخاب روسای هیات ها در سال جدید برگزار می شود؛ لذا ما درخواستمان از مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و کریم زاده معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان این است بر هیئت ها یی که امروز با سرپرست اداره می شوند یا اصلا سرپرست ندارند، مدیریت کنند تا کار ورزشکاران، مسابقات و برنامه‌ریزیشان دچار خلل نشود و در حقیقت نظارت کافی صورت گیرد تا زمانی که مجامع هیات ها برگزار می شود، آسیبی به این رشته های ورزشی وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *