شکایت هوادار از مس بیخ پیدا کرد؛ «هوادارایی ها؛ هیچی نگفتیم تا بازی برگزار شود!»!

شفافیت در ورزش/ مس کرمان در دیداری خارج از خانه به مصاف هوادار تهران رفت و این بازی با تساوی به پایان رسید.

پس از پایان بازی، باشگاه هوادار از باشگاه مس کرمان به دلیل استفاده از فرزاد جعفری بازیکن نیم فصل اول هوادار به کمیته انضباطی شکایت کرد. باشگاه هوادار معتقد است که جعفری غیرقانونی در تیم مس بازی می‌کند و خواستار ۳-۰ شدن بازی شدند.
پس از این شکایت، حجت جهرمی سرپرست تیم مس کرمان گفت که ما برگه فسخ قرارداد فرزاد جعفری را روئیت کردیم و با او قرارداد بستیم. ما وقتی پیگیر شدیم مطلع شدیم که بله، خبرهایی است و تیم‌های رقیب مس نیز به دنبال پیگیری جهت ۳-۰ شدن بازی هستند.
با یکی از حقوقدانان برجسته فوتبال که صحبت می‌کردیم ایشان نیز تایید کردند که بازیکن خودش شخصا می‌تواند برود قراردادش را فسخ کند و فدراسیون نیز به او می‌گوید که عواقب این کار برعهده خودش است! اگر باشگاه هوادار ثابت کند که فسخ یکطرفه جعفری با این تیم غیرقانونی بوده، قطعا کمیته انضباطی رای به ۳-۰ شدن بازی می‌دهد.
البته ماجرای جعفری و مس کرمان پیش از بازی این تیم مقابل گل گهر نیز خبرساز شده بود. جایی که جعفری طی گفتگویی با یکی از رسانه‌های پایتخت‌نشین عنوان کرد که باشگاه مس بابت انتقال من به هوادار مبلغی به عنوان رضایت‌نامه پرداخت کرده است اما هوادار معتقد است که اصلا مبلغی بابت این انتقال به باشگاه هوادار پرداخت نشده است!
طبق قانون؛ هر باشگاهی که مدعی غیرقانونی بودن فرزاد جعفری است، پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از برگزاری بازی می‌تواند به کمیته انضباطی شکایت کند و رای بگیرد و سایر باشگاه‌ها همانند گل گهر که تاکنون شکایت نکردند، نتیجه آن بازی‌ها تغییر پیدا نخواهد کرد و بابت آن بازی ها تهدیدی متوجه مس نیست و فقط اگر هوادار بتواند ثابت کند که جعفری غیرقانونی فسخ کرده ، احتمال دارد بتواند بر علیه مس رای بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *