رئیس هیئت والیبال استان کرمان عنوان کرد: «هیئت های والیبال غیر فعال وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند!»

شفافیت در ورزش/ اولین نشست رسمی رئیس جدید هیئت والیبال استان کرمان با روئسای هیئت های والیبال شهرستان های این استان برگزار شد.
رئیس هیئت والیبال استان کرمان در این نشست ضمن قدردانی از زحمات رئیس اسبق این هیئت، گفت:قطعا افرادی که در این موقعیت قرار میگیرند، با توجه به تفکرات خود، تمام تلاش خود را کرده و کارها را پیش برده اند.
رامین امیرمداح ادامه داد: تلاشمان بر آن است با برگزاری مستمر جلسات اما بصورت چرخشی در کلیه شهرستان ها و با همراهی و همفکری یکدیگر ، اقدامات جدیدی انجام و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
وی موضوع استعداد یابی را یکی از الویت های اصلی این هیئت عنوان کرد و گفت:هماهنگی ها با مدیر کل اموزش و پرورش استان مبنی بر همکاری تنگاتنگ این نهاد با هیئت های والیبال شهرستان ها به جهت” تشکیل کمیته استعدادیابی” انجام شده است که نخستین نشست؛ هفته آینده برگزار خواهد شد.
وی بر اصولی بودن روند شناسایی استعدادها در ورزش والیبال تاکید و تصریح کرد:باید برنامه های کوتاه و بلند مدتی در این راستا دیده شود و برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

امیرمداح در بخش دیگری از صحبت های خود به تشکیل کمیته ها اشاره کرد و اذعان داشت:قطعا از افراد تاثیر گذار و پیشکسوت بیشتری در کمیته های شهرستان ها دعوت خواهد شد.
وی با بیان اینکه هیئت والیبال بانوان در جایگاه مطلوب و مناسبی قرار ندارد، ادامه داد:متاسفانه به دلایل متعددی، برای جذب اسپانسل برای ورزش بانوان با مشکلاتی روبرو هستیم ؛ اما تمام تلاشمان را برای جبران کم و کاستی های این هیئت خواهیم کرد.
رئیس جدید هیئت والیبال استان ضمن ابراز نارضایتی از روند معرفی افراد برای حضور در دوره های اموزشی ، خاطر نشان کرد:دستورالعملی با هدف “معرفی بازیکنان با تایید هیئت های ورزشی والیبال سطح استان جهت حضور در دوره های اموزشی این ورزش” نوشته خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه باید از توان بنگاه های اقتصادی برای پیش برد اهداف این هیئت استفاده کنیم، از روئسای هیئت های والیبال شهرستان های استان خواست، به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در این زمینه همت کنند.
امیرمداح از عدم راه اندازی و غیر فعال بودن هیئت ورزش والیبال در بعضی از شهرستان ها گلایه کرد و گفت: باید هرچه سریعتر وضعیت شهرستان ها در این زمینه تعیین تکلیف شود.
وی با تاکید بر اینکه مربیان و بازیکنان هیئت والیبال باید در چهارچوب مشخصی ارزیابی شوند،تصریح کرد:به زودی هماهنگی های لازم با مدیران اداره کل تربیت بدنی استان کرمان با هدف” ارزیابی مربیان و بازیکنان با تایید هیئت های شهرستان ها” انجام خواهد شد.
وی از راه اندازی والیبال ساحلی در چند نقطه از شهر کرمان و بعضی از شهرستان ها با توجه به پتانسیل موجود در اینده ای نزدیک خبر داد.

گفتنی است :در ادامه این نشست پس از بیان نقطه نظرات، پیشنهادات، و مشکلات توسط روئسای هیئت های والیبال شهرستان های استان کرمان، از سوی رامین امیر مداح رئیس هیئت والیبال استان، اقای محمدپور به سمت دبیر این هیئت معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *