«دوشنبه روز خاصی برای گل گهر است!»

شفافیت در ورزش/ مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از مصاف برابر پیکان که روز آینده در ورزشگاه اختصاصی سیرجانی‌ها برگزار خواهد شد، گفت: بالاخره بعد از دو هفته وقفه‌ای که داشتیم و بعد از برد ملوان به خاطر شرایط جام حذفی و بازی فولاد که در آسیا بازی داشتند، نتوانستیم بازی رسمی داشته باشیم و این وقفه قطعا بعد از برد خوبی که مقابل ملوان داشتیم تأثیرگذار است.
او درباره پیکان و ساختار دفاعی‌اش گفت: پیکان از نظر ساختار دفاعی جزو شش تیم برتر لیگ است و فردا با یک سازماندهی خوب دفاعی مواجه هستیم. البته تمام تیم‌هایی که به سیرجان می‌آیند همین‌طور بازی می‌کنند و ما باید فردا بتوانیم از لایه‌های دفاعی عبور کرده و شرایط خوبی را برای ایجاد موقعیت‌هایمان درست کنیم.
بخش بعدی حرف‌های سرآسیایی هم این‌طور مطرح شد: فردا روز بسیار خاصی است برای ما تا از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم، حتما استفاده کنیم تا بتوانیم از این تیم سخت کوش، اکتیو و خیلی خیلی جوان و اگرسیو و درگیر به خوبی عبور کنیم. امیدواریم از بازی سخت فردا سه امتیاز را بگیریم.
سؤال اول از سرآسیایی درباره مصدومان و محرومان گل‌گهر بود و او در واکنش به این سؤال گفت: مصدوم که آقای علیزاده را داریم و محروم هم فکر می‌کنم آقای سهرابیان را داریم. بقیه بچه‌ها هستند و به امید خدا با بچه‌هایی که داریم خللی ایجاد نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *