صحبت های سردبیر مجموعه رسانه ای صعود در حضور وزیر ورزش و معاون رییس جمهور؛ «آقای استاندار؛ چرا حضورتان در ورزش کمرنگ است؟» «آقای وزیر؛لطفا به شایعات در رابطه با بحث های مدیریتی ورزش استان پایان دهید!» «آقای وزیر؛ سهم جنوب و شرق استان از ورزش و تصمیم گیری ها صفر است!»

شفافیت در ورزش/ پنجشنبه هفته گذشته مراسم اختتامیه هم اندیشی مدیران کل ورزش کشور با حضور تمام مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های مختلف کشور، نمایندگان مجلس و استاندار کرمان برگزار شد. در این جلسه پس از صحبت‌هایی که نمایندگان مجلس داشتند، سردبیر مجموعه رسانه‌ای صعود درخواست صحبت کرد که با موافقت وزیر ورزش و استاندار رو به رو شد. سردبیر مجموعه رسانه‌ای صعود در ابتدای صحبتش خطاب به استاندار کرمان گفت: «اقای استاندار، حضور جنابعالی در ورزش و رقابت های ورزشی بسیار کمرنگ است. ما از شما توقع بیشتری داشتیم و دوست داشتیم تا شما بیشتر در کنار ورزش و ورزشی‌ها باشید و حتی در محافل ورزشی حضور داشته باشید». در همین لحظه شهباز حسن‌پور نماینده مردم شهرستان سیرجان در مجلس عنوان داشت که شب گذشته آقای استاندار در مراسم افتتاحیه اماکن ورزشی سیرجان حضور داشتند! موضوع بعدی که سردبیر مجموعه رسانه‌ای صعود درخصوص آن صحبت کرد؛ ضمن عرض خوش آمدگویی به وزیر ورزش، گفت: «آقای وزیر، شایعه تغییرات در بحث مدیریتی استان کرمان را تمام کنید و اینکه آقای پاریزی می‌ماند یا نمی‌ماند و یا فلانی مدیرکل می‌شود یا نمی‌شود را یکبار برای همیشه صحبت کنید زیرا به ما گفته اند که نام افرادی از کرمان به وزارتخانه فرستاده شده است و شما باید تصمیم بگیرید؛ علیرغم اینکه می‌دانیم شما موافق آقای پاریزی هستید و از عملکرد ایشان بسیار راضی هستید و چند باری که استعفا داده اند را نیز قبول نکردید» به یکباره آقای استاندار میکروفن خود را روشن کردند و از وزیر ورزش خواستند تا به این سوال پاسخ ندهد که شائبه‌هایی به وجود آمد که نکند با هماهنگی شخص استاندار، اسامی افرادی به وزارتخانه فرستاده شده؟!
در ادامه سردبیر مجموعه رسانه‌ای صعود درخصوص سهم جنوب و شرق استان کرمان از ورزش صحبت کرد و گفت: «آقای وزیر، جمعیت جنوب و شرق استان کرمان بیش از یک میلیون نفر است و با وجود اینکه استان کرمان در امر ورزش به یکی از قطب‌های کشور تبدیل شده است، کمتر می‌بینیم مدیران نخبه جنوب و شرق استان در تصمیم گیری ها و حتی در بدنه هیات های مختلف ورزشی حضور داشته باشند. متاسفانه اکثر روسای هیات‌های مختلف ورزشی از مرکز استان هستند و اگر هم فردی از شهرهای اطراف شهر کرمان بیاید و رئیس هیاتی شود، بلافاصله مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد و گرچه آقای پاریزی بسیار تلاش دارند تا این معضل رفع شود، اما همچنان آزاردهنده است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *