جمله دردناک پاریزی به نصیری قبل از بیهوشی؛ « وضعیتم اصلا خوب نیست یه کاری کن!»

شفافیت در ورزش / بدون هیچ شک و تردیدی می توان میثم پاریزی را یکی از خاکی ترین و محبوب ترین مدیران کل ورزش ادوار گذشته استان دانست. متاسفانه ایشان در حال حاضر در بیمارستان باهنر کرمان تحت مداوا و در شرایط بسیار خطرناکی به سر می برد. روز گذشته بود که هلی کوپتر حامل وزیر ورزش به همراه تعدادی از مسوولین استان و تعدادی از مدیران کل ورزش استانهای دیگر کشور در شهرستان بافت سقوط کرد که خوشبختانه همه مصدومان این حادثه از جمله وزیر ورزش در وضعیت پایداری به سر می برند اما متاسفانه هنوز پزشکان نمی توانند نظر قطعی در مورد وضعیت پاریزی مدیرکل ورزش کرمان بدهند. ریه پاریزی به شدت آسیب دیده و تا زمانی که ریه وی شروع به ترمیم بافت های آسیب دیده نکند نمی توان نظر دقیقی در مورد ایشان ارائه کرد. امروز عصر در بیمارستان شهید باهنر کرمان حضور یافته و جویای احوال میثم پاریزی شدیم که به صورت اتفاقی با یکی از قهرمانان پرورش اندام برخورد کردیم. ایشان که برای جویا شدن از وضعیت دکتر پاریزی به بیمارستان آمده بود برای ما از لحظات اولیه سقوط هلی کوپتر گفتند و یادآور شدند: بنده به همراه دکتر محمد نصیری جز اولین افرادی بودیم که به محل حادثه رسیدیم. بلافاصله خودمان را به دکتر پاریزی رساندیم که ایشان در آن لحظه هنوز هوشیاری کامل خود را داشتند.
این قهرمان افزود: در آن لحظات جمله ای آقای پاریزی به آقای نصیری گفت که هنوز در گوشم است و به همین خاطر از شب گذشته نتوانسته ام بخوابم. وی گفت: نصیری بلافاصله وضعیت پاریزی را تلفنی به یکی از پزشکان در کرمان توضیح داد. پزشکی که پشت خط تماس با آقای نصیری بود بعد از شنیدن صحبت های ایشان، به آقای نصیری گفت شک نکنید آقای پاریزی خونریزی داخلی دارد و سریعا به پزشکان بیمارستان بافت این موضوع را اطلاع دهید. وی یادآور شد: در آن لحظه پاریزی به نصیری این جمله را گفت: «محمد، می دانم اصلا وضعیتم خوب نیست، نگذار….
وی افزود: آقای نصیری بلافاصله وضعیت آقای پاریزی را به پرستاران و پزشکان بیمارستان توضیح داده و پیگیری کرد هر چه سریعتر وی به کرمان منتقل شود. لازم به ذکر است دکتر محمد نصیری، قهرمان جهان بوده و در حال حاضر ریاست هیات پرورش اندام استان کرمان و همچنین ریاست کمیته فنی فدراسیون پرورش اندام را عهده دار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *