دستمریزاد پاریزی و همکاران؛ «تجدید میثاق با سردار دلها؛ مدیران کل میخکوب و راضی»

شفافیت در ورزش/ از شب گذشته رسماً اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان میزبان مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور به همراه معاونین توسعه اداره کل و ذی‌حسابان و همچنین مسئولین وزارت ورزش و جوانان از جمله معاونت توسعه وزارتخانه بود. مدیران کل ادارات ورزش و جوانان، معاونین و همچنین مسوولین وزارت ورزش که از صبح روز گذشته خودشان را به کرمان رسانده بودند ، شب گذشته شاهد میزبانی فوق العاده پاریزی و همکاران در جوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۰۳۰ شهید گلزار شهدای کرمان بودند.
این سمینار تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت که وزیر ورزش و جوانان نیز روز پنجشنبه خود را به کرمان می‌رساند و در مراسم اختتامیه این سمینار هم اندیشی حاضر خواهد شد.
اولین برنامه اداره ورزش و جوانان از گلزار شهدای کرمان آغاز شد جایی که مسئولین ادارات ورزش و جوانان کشور با شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۰۳۰ شهید گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق داشتند. هرچند مراسم دیر آغاز شد اما فضای معنوی حاکم در مراسم عالی بود و وقتی با مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استانهای مختلف کشور صحبت می کردیم، همگی از این مراسم راضی و خرسند بودند. در این مراسم شاهد اتفاقات زیبایی همچون پذیرایی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از مهمانان بودیم و یا معاونین، مسوول بازرسی و حراست و کارکنان دیگر اداره کل همگی گوشه‌ای از کار را گرفتند و در اولین برنامه، بسیار باشکوه عمل کردند و به نوعی در اولین شب میزبانی، استان کرمان را سربلند کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *