سرپرست کمیته انضباطی هیات فوتبال استان: «کلی رای صادر کردیم اما رسانه ای نکردیم!» 💢قابل توجه جناب کریمی؛ «اشتباه می کنید که رسانه ای نمی کنید!»

شفافیت در ورزش/ هیات فوتبال استان کرمان تحت مدیریت مهدی جهانشاهی بدون سروصدا دارد کارش را انجام می‌دهد و چارت سازمانی او چندان اهل هیاهوی رسانه‌ای نیست.
این موضوع مورد انتقاد برخی هاست و گمان می‌کنند که هیات فوتبال استان کرمان کاری را پیش نمی‌برد در صورتی که این سیاست ریاست جدید هیات فوتبال استان است که در سکوت کامل خبری کارهای خود را پیش ببرد. وقتی با رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال استان صحبت کردیم ایشان گفتند « ما در چند ماه گذشته کلی رأی انضباطی صادر کردیم و حتی درخصوص فردی که مقابل دفتر هیات فوتبال قصد آتش زدن خود را داشت، رأی صادر کردیم و پرونده او را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع دادیم. برای یکی از مربیان جنوبی که به داور بازی حمله کرده بود محرومیت ۲ ساله در نظر گرفتیم. همه اتفاقات را بررسی می‌کنیم و هفته‌ای نمی‌شود که کمیته انضباطی هیات فوتبال جلسه‌ای نداشته باشد و احکام جدید صادر نکند». وی افزود:« سیاست ما سکوت بوده و بیشتر از هیاهوی رسانه‌ای قصد داریم در فضای کاری خود قدرتمند عمل کنیم و اگر رئیس هیات فوتبال مشکلی نداشته باشد، تمام احکام صادره جدید را رسانه‌ای می‌کنیم و در اختیار عموم قرار خواهیم داد ».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *