سوالی که روسای هیات ها باید پاسخ دهند؛ «رییس هیات استان هستید یا رییس هیات شهر کرمان؟!»

شفافیت در ورزش/ موضوعی که از بدو آغاز فعالیت رسانه‌ای ما ، یعنی از ۱۷ سال پیش تا کنون ذهن ما را درگیر کرده است آن می‌باشد که متاسفانه روسای هیات‌های مختلف ورزشی فکر می‌کنند رئیس ورزش شهر کرمان هستند به جای اینکه به ریاست خود نگاهی استانی داشته باشند.
حتی نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز فکر می‌کنند که نماینده کل استان هستند و برای ورزش استان تصمیم می‌گیرند بدون آنکه ۸ نماینده دیگر حتی کوچکترین دخالتی داشته باشند. جالب اینکه دعوا بین طرفداران این دو نماینده است که بگویند برتری دارند نسبت به دیگری و قدرت تصمیم گیری فلان نماینده در ورزش استان، بیشتر از فلانی است و سایر نمایندگان نیز سکوت می‌کنند و دعوای طرفداران این دو را می‌بینند.
همین دعوا و درگیری مابین اطرافیان این دو نماینده سبب شده تا هر کسی نماینده هیاتی می‌شود، تمرکزش را روی شهر کرمان بگذارد و اصلا به شهرهای دیگر استان نگاه هم نکند. اصلا برای روسای هیات‌های مختلف ورزشی مهم نیست که استان کرمان ۲۳ شهر دارد و چون احساس می‌کنند که این دو نماینده تاثیرگذار هستند، فکر می‌کنند که به شهرهای دیگر نباید توجهی کنند که این معضل باید روزی حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *