جمع کنید این مسخره بازی ها را؛ «یک دلال حاشیه می سازد، مسی ها جواب می دهند!»

شفافیت در ورزش/ برخی مسائل دیگر از حوصله خبرنگار، هوادار و همه خارج می‌شود و آنقدر لووس می‌شود که دیگر ملالی بابت اطلاع رسانی نیست! درخصوص مس کرمان می‌خواهیم برایتان صحبت کنیم. تیمی که در شهری واقع شده که حاج قاسم سلیمانی و بزرگان بسیاری را به کشور و جهان داده است. متاسفانه در این شهر هر روز یک اتفاق جدید رخ می‌دهد. در چند ماه گذشته همانطور که بارها گفتیم دلال معروفی به نام «م-الف» تمام اتفاقات و حواشی بر علیه باشگاه مس کرمان به نوعی به مدیریت وی و دستور برخی از آقایان انجام شده است. این دلال معروف در حمایت از تیم مس، باشگاه را به چالش می کشد، به بهانه خارجی های تیم باشگاه را در مقابل هواداران و مردم قرار می دهد و در مجموع منفعت ایشان و افرادی که در اطراف تیم مس دیده می شوند و هستند، آن است که بر بهانه ای باشگاه را تحت فشار بگذارند تا باشگاه مجبور شود خواسته های عجیب آنان را بپذیرد! متاسفانه این فرد و حامیان او به سرعت نور خبرهایی که بر علیه باشگاه مس است را به گوش رسانه‌های پایتخت‌نشین می‌رساند و این موجب حاشیه برای باشگاه مس شده و خواهد شود. عجیب‌تر آنکه بدانید او در ویلای نزدیک ماهان یکی از اعضای آقایان در اطراف مس سکنی گزیده است!
به نقل از خود یکی از آقایان؛ او که به رسانه‌های پایتخت‌نشین خط می‌دهد و باشگاه را تحت فشار قرار می‌دهد، باشگاه نیز مجبور می‌شود که طی بیانیه‌ای اعلام کند که اخبار رسانه‌ای شده حقیقت ندارد. ای کاش اتفاقی در باشگاه مس رخ می‌داد و ای کاش باشگاه کوتاهی در حق تیم فوتبال انجام می داد تا این فرد اخبار را به رسانه‌های پایتخت‌نشین مخابره می‌کرد نه آنکه هیچ چیزی نشده، او اخبار اشتباه به بیرون می‌دهد!!
در هر حال یک نفر باید پیدا شود و این مسائل را جمع کند. این مسخره بازی‌ها چیست که هر روز اخبار و شایعاتی دروغ بر علیه باشگاه مس توسط این دلال و حامیانش به رسانه‌های پایتخت‌نشین مخابره می‌شود و باشگاه نیز باید پاسخ این اطلاعات و اخبار غلط را بدهد و به نوعی تمرکز خود را روی مسائلی بگذارد که اصلا واقعیت ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *