مشکلات مس از کجا شروع شد؟! «وقتی بودجه پیشنهادی وتو شد!»

شفافیت در ورزش/ هر ساله و در خردادماه شرکت مس از باشگاه‌های زیرمجموعه اش می‌خواهد تا بودجه پیشنهادی خود را ارائه دهند تا بودجه تصویب شود و به صورت ماهانه به آنها برای تیم داری و هزینه های مربوطه پرداخت گردد. باشگاه‌ها نیز براساس تیم ها و هزینه هایی که دارند و همچنین نیازشان و بررسی وضعیت مالی کشور، بودجه پیشنهادی خود را به شرکت مس می‌دهند تا بودجه یک فصل ورزشی آنان تصویب گردد. برای خیلی‌ها سوال است که چرا باشگاه‌های مس استان اکنون در وضعیت مالی بدی قرار گرفته‌اند و چه شده که هتل هیلان رفسنجان به تیم مس اتاق نمی‌دهد ، یا به یکباره پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاهها بسته می شود و مربیان تیم های مختلف از مشکلات و کمبودهای مالی خود می نالند؟!
واقعیت این است که به عنوان مثال؛ بودجه پیشنهادی باشگاه مس رفسنجان در خردادماه به شرکت مس بر اساس داشتن بیش از ده تیم لیگ برتری به غیر از فوتبال، پایه ها و هزینه های هتلینگ ، هواپیمایی و غیره، حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برای کل باشگاه و تیم‌های ورزشی‌اش بود که شرکت مس این بودجه پیشنهادی را قبول نمی‌کند و کلا ۱۶۳ میلیارد تومان با کلی تعهد و غیره برای کل باشگاه مس رفسنجان در نظر می‌گیرد. جالب اینکه بودجه باشگاه مس در آن نقطع براساس دلار ۲۴ هزار تومانی بسته شده اما اکنون دلار به ۴۴ هزار تومان رسیده است.
این مشکلات در مس کرمان و مس شهربابک نیز وجود دارد که متاسفانه همین بودجه مصوب را نیز شرکت مس با کلی خواهش و التماس به صورت قطره چکانی به باشگاه‌هایش پرداخت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *