دروازه هایی که تنگ تر شده اند؛ «مس در چه حالت در لیگ می ماند؟!»

شفافیت در ورزش/مس کرمان با برگزاری ۱۱ بازی دیگر مشخص می‌شود که بعد از سالها حضور مجدد در لیگ برتر، در سال اول در بالاترین سطح فوتبال ایران باقی خواهد ماند یا خیر.
طبق آماری که وجود دارد، یک تیم برای آنکه در لیگ برتر باقی بماند باید بین ۲۷ تا ۳۰ امتیاز کسب کند و این موضوع در سال‌های گذشته نیز ثبت شده و تیم‌هایی در لیگ برتر حفظ شده اند که در حدود ۳۰ امتیاز جمع‌آوری کرده‌اند. البته که شرایط مس کرمان بهتر از نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان است اما مسی ها برای آنکه در لیگ برتر باقی بمانند، باید از ۱۱ بازی پیش‌رو، حداقل نیمی از امتیازات را جمع کنند. مس تاکنون از ۱۹ بازی ۱۵ امتیاز کسب کرده و از ۱۱ بازی پیش‌رو نیز باید ۱۵ امتیاز حداقل کسب کند تا در لیگ باقی بماند. مس در ۱۱ بازی پیش‌رو باید به مصاف تیم‌هایی برود که همگی بالای او قرار دارند. مس از ۱۱ بازی پیش‌رو ۶ بازی را میزبان و ۵ بازی را مهمان است و آنها برای بقا باید حداکثر استفاده را از بازی‌های خانگی خود کنند تا بتوانند در لیگ برتر بمانند.
البته سخت است تیمی که از ۱۹ بازی ۱۵ امتیاز کسب کرده بتواند در ۱۱ امتیاز همین مقیاس امتیاز را کسب کند که باید منتظر نشست و دید که کار بقای مس در لیگ برتر به کجا ختم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *