در این روزها؛ «سیر نزولیِ و مشکوکِ تیم های کرمانی!»

شفافیت در ورزش/ فوتبال استان کرمان به قطبی از فوتبال کشور تبدیل شده است. از تیم‌های کرمانی حاضر در مسابقات فوتبال همه مطلع هستند اما اولویت فوتبال در استان کرمان معطوف به سه تیم لیگ برتری گل گهر، مس رفسنجان و مس کرمان می‌باشد.
در نیم فصل دوم هر سه تیم گل گهر، مس رفسنجان و مس کرمان ضعیف عمل کرده‌اند. گل گهر چندین هفته است که رنگ برد را به خود ندیده است و یا می‌بازد و یا مساوی می‌کند. مس رفسنجان نیز هفته‌هاست که از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته و رنگ برد را نمی‌بیند. مس کرمان نیز شرایط برابری با دو تیم دیگر استان دارد و جز شکست و تساوی، رو به روی نامش نتایج دیگری ثبت نمی‌شود.
اگر نگاهی گذرا به تیم‌های دسته یکی نیز بکنیم می‌بینیم که مس شهربابک از جمع مدعیان فاصله گرفته و به میانه‌های جدول سقوط کرده و آرمان گهر سیرجان نیز یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دو محسوب می‌شود و عملا هرچه در این سال‌ها از فوتبال استان کرمان به دست آورده، یک شبه دارد بر باد می‌رود و سیر نزولی تیم‌های کرمانی بسیار عجیب است. باید کمیته‌ای تشکیل شود و درخصوص نتایج تیم‌ها چاره‌ای اندیشیده شود تا زحمات چندین ساله دوستان بر باد نرود و حداقل تیم‌های مختلف استان، سقوط نکنند و در لیگ‌های خود رتبه آبرومندانه ای را کسب کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *