طعنه جالب سرآسیایی به حسینخانی؛ «هر کسی اندازه درکش از فوتبال درباره مسائل فوتبالی اظهار نظر کند!»

شفافیت در ورزش/ مجتبی سرآسیایی،مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به صحبت‌های فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پاسخ داد. مربی گل‌گهر گفت: هر کسی می‌تواند مدلی که فکر می‌کند و به حدی که از فوتبال می‌فهمد مسائل را تحلیل کند و مسئله خاصی هم نیست. ما قطعا با دفاع چندلایه طرف بودیم و برای رسیدن به دروازه حریف باید روش‌های مختلف را به کار می‌گرفتیم. لازم نمی‌دانم درباره این مسائل زیاد صحبت کنم. به هر حال دیدید که تیم‌های آقای قلعه‌نویی چه فوتبالی بازی می‌کنند. ما افتخار می‌کنیم که در هیچ مسابقه‌ و شرایطی به دنبال ضد فوتبال نیستیم. گفتم که ما می‌توانستیم بازی را به روش‌هایی که دوست نداریم کنترل کنیم ولی بیشتر به دنبال مسائل فوتبالی هستیم.
بخش بعدی صحبت‌های سرآسیایی کنایه به حسین‌خانی و دیدگاهش درباره سبک گل‌گهر بود: هر کسی اندازه درکش از فوتبال درباره مسائل فوتبالی اظهار نظر می‌کند و همه هم برای ما قابل احترام هستند. سعی می‌کنیم هر روز فوتبال خودمان را رشد دهیم و مسائل فنی را دخیل کنیم.
سرآسیایی در واکنش به این موضوع که امیر قلعه‌نویی پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور مسابقه رفته و شاید همین دلیل صحبت‌‎های سرمربی مس کرمان در نشست خبری پیرامون عملکرد داور در نیمه دوم بوده است، اینطور پاسخ داد: من توضیح دادم. جواب خاصی برای این مسئله ندارم. این خیلی طبیعی است. اگر بخواهم به این مسائل بپردازیم که … آن موقع که آقای قلعه‌نویی رفتند، صحبتی داشتند و این مسائل در فوتبال طبیعی است. به هر حال مربی حریف هم گاهی با داور حرف می‌زند. مسائل داوری واضح است و بهتر است خیلی درباره‌اش صحبت نکنیم و آن را پلیسی نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *