آقای به اصطلاح اسطوره؛ «چقدر بی چشم و رویی تو!» «چرا باشگاه و مسوولین آن را تحقیر میکنی؟!»

شفافیت در ورزش/ انصافا فرزاد حسین‌خانی سرمربی تیم مس کرمان این روزها با حملات عجیب به خود به باشگاه مسی که هر چه تا به حال خواسته برای وی برآورده کرده، نشان داده که چقدر آدمِ بی چشم و رویی است! او نه قدر احترام می‌داند نه قدر حمایت می‌داند و گویا اصلا هیچی برایش مهم نیست! باشگاه مس امسال برای او سنگ تمام گذاشته است و هیچی برایشان کم نگذاشته و علیرغم اینکه بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان کلی مسوولین باشگاه را زیر سوال برد و تخریب کرد، اما بازهم مدیریت باشگاه بازیکنان مد نظر او را جذب کرد و نشان دهد که چیزی برای حسین‌خانی کم نمی‌گذارد.
اکنون که مس مقابل گل گهر به تساوی دست پیدا کرده، حسین‌خانی ژست گواردیولا به خود گرفت و به کنفرانس خبری آمد و مدیران باشگاه را مسخره کرد و کلی هم به آنها تیکه انداخت! و گفت بازیکنی که ما به باشگاه گفته بودیم اگر با ماشین حرکت می‌کرد الان به کرمان رسیده بود و کلی متلک دیگر!
عملا با یک مساوی، حسین‌خانی بازهم مدیریت باشگاه را تحت فشار قرار داده و مدیریت را مقابل هواداران گذاشته است. خیلی آدم باید بی جنبه باشد که با یک مساوی، بیاید در کنفرانس خبری و باشگاهی که برایش سنگ تمام گذاشته را زیر سوال برد!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *