بازیکن اخراجی حسینخانی؛ «ستاره این روزهای لیگ یک»!

شفافیت در ورزش/ یا حسین‌خانی بدشانس است و یا بازیکنان خوش شانس هستند که وقتی از حسین‌خانی جدا می‌شوند و زیر نظر مربی دیگری قرار می‌گیرند، احیا می‌شوند. از جمله مهاجمانی که ابتدای فصل به مس کرمان پیوست، محمدامین اسدی مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس بود که در سال‌های گذشته اما امار خوبی از لحاظ گلزنی از خود به جای نگذاشته بود ولی اکثر کارشناسان معتقدند که اگر بشود او را کنترل کرد و آن استفاده لازم را از این بازیکن برد، می‌تواند عصای دست هر مربی‌ای شود.
امین اسدی جزو آن دسته مهاجمانی بود که توسط فرزاد حسین‌خانی به مرخصی اجباری رفت و سپس اخراج شد. بماند اینکه اسدی در همان برهه زمانی که به مرخصی رفته بود طی تماسی تلفنی با خبرنگار ما اظهار داشت که عده‌ای کنار تیم مس از من تقاضاهایی داشتند و من قبول نکردم و بنا بود که او اسناد و فایل صوتی این موضوع را برای ما ارسال کند که اینکار را نکرد و به یکباره پشیمان شد.
او پس از جدایی از مس کرمان به چادرملو یزد پیوست و در ۴ بازی موفق به ثبت ۳ گل شده و تبدیل به یکی از ستاره‌های نیم فصل دوم لیگ یک نیز شده است. شاید اگر کادرفنی مس او را کنترل می‌کرد و کمی با مدیریت با او برخورد می‌کردند، اکنون مس کرمان هم مشکل مهاجم و گلزن نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *