گفته بودیم؛ «صعود برای شهربابک خیلی زود است!»

شفافیت در ورزش/پس از سپری شدن چند هفته از برگزاری فصل جدید لیگ یک و بردهای پیاپی مس شهربابک خیلی‌ها معتقدند بودند که چهارمین تیم از استان کرمان نیز امسال لیگ برتری خواهد شد. در همان برهه زمانی ما مطلبی نوشتیم و عنوان کردیم که شرکت مس آیا دوست دارد که تیم سومی در لیگ برتر داشته باشد یا خیر؟! نوشتیم که اصلا شرکت مس این دو تیم حاضر در لیگ برتر را خوب ساپورت می‌کند که به دنبال صعود تیم سوم باشد؟! نوشتیم که به دلایلی که خودمان می‌دانیم و فنی هم نیست، مس شهربابک لیگ برتری نمی‌شود.
خیلی از شهربابکی‌ها همان موقع به ما خورده گرفتند که چرا نمی‌گذارید مس شهربابک لیگ برتری شود ما می‌خواهیم لیگ برتری شویم اما الان همه می‌بینند که پیش بینی آن موقع ما، امروز درست از آب در آمد و شاهد اتفاقاتی در شهربابک هستیم که آنها را از کورس مدعیان جدا کرده است.
اعتصاب بازیکنان، مخالفت بازیکنان با مدیریت باشگاه و خیلی از مسائل دیگر اتفاقی نیست و یک شبه نمی‌شود که این همه اتفاق برای یک باشگاه آنهم در شهری بی‌حاشیه به وجود بیاید. شهربابکی‌ها امسال باید قید حضور در لیگ برتر را بزنند و همانند فصل قبل، خود را در میانه‌های جدول حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *