در اطراف تیم مس چه خبره؟! داستان وعده ۱۵۰ میلیونی «م_الف» به تعدادی از هواداران؟!

شفافیت در ورزش/ بدون هیچ شک و تردیدی باید هواداران و لیدرهای باشگاه مس کرمان را جزو لیدرهای خوب فوتبال ایران معرفی کنیم.
متاسفانه عده‌ای بعضاً حرف‌هایی را بر زبان جاری می‌کنند که این هواداران و لیدرها را مقابل باشگاه و حتی تماشاگران را مقابل این هواداران قرار می‌دهند. چند ماهی است که از وجود دلال بزرگواری به نام «م-الف» در اطراف تیم فوتبال مس کرمان می‌نویسیم و گفتیم که او با هماهنگی برخی ها در تیم مس اقدام به دلالی می‌کند و او در ویلای برخی از آقایان در اطراف ماهان نیز زندگی می‌کند. بارها به نهادهای نظارتی نیز گفتیم که بیایند این ادعاهای رسانه های ما را بررسی کنند و از مدیریت باشگاه مس پرس و جو کنند و اگر این موضوع کذب بود، ما نیز تکذیب می‌کنیم و از مردم کرمان عذرخواهی می‌کنیم.
اکنون باخبر شدیم که همین شخص دلال از طریق یکی از نزدیکان آقایان در تیم مس به عده‌ای از هواداران می‌گوید که طرف او را بگیرند و علیه باشگاه اقدام کنند و در فضای مجازی مدیریت باشگاه را تحت فشار قرار دهید و من قول می دهم که ۱۵۰ میلیون تومان از برخی از مربیان و بازیکنان مس می‌گیرم و به شما می‌دهم! این شخص اکنون در بین هواداران و تماشاگران باشگاه مس دو دستگی ایجاد کرده و گرچه هواداران واقعی مس به او باج نمی‌دهند، اما این موضوع کار را سخت می‌کند نسبت به شرایط کانون هواداران باشگاه که یکی از با نظم‌ترین کانون‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *