در بین هشت تیم نیمه دوم جدول؛ «کرمانی ها بیشترین ورودی در نقل و انتقالات(خارجی و داخلی)»!

شفافیت در ورزش/ علیرغم اینکه فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان کلی باشگاه مس را مورد انتقاد خود قرار داد و برخی رسانه‌های حامی او نیز باشگاه را تحت فشار قرار دادند، طبق آمار اما بیشترین ورودی را در بازار نقل‌وانتقالات نیم فصل، تیم فوتبال مس کرمان داشته است! مجموعه باشگاخ مس توانست در نقل و انتقالات زمستانی، علاوه بر مدافع استرالیایی و مربی اسپانیایی، معین عباسیان و فرزاد جعفری از هوادار و همچنین بنا به درخواست حسینخانی با مهیار زحمتکش و دو بازیکن دیگر نیز قرارداد امضا کند.
جالب است که بدانید مس کرمان تنها تیمی در بین ۸ تیم پایینی جدول است که توانسته در نیم فصل بازیکن و مربی خارجی به تیم خود اضافه کند. طبق شنیده‌های ما و به نقل از یکی از خبرنگاران پایتخت نشین؛ بازیکن استرالیایی تیم مس حدود ۷/۵ میلیارد برای نیم فصل بازی از تیم مس گرفته و مربی خارجی تیم مس نیز در حدود ۷ میلیارد برای ۴ ماه حضور در کرمان با تیم مس قرارداد بسته است.
عملا باشگاه مس در نقل‌وانتقالات نیم فصل هر آنچه که مد نظر کادرفنی تیم بود را جذب کرد و در بازار سخت نقل‌وانتقالات نیم فصل، موفق عمل کرد و این حسین‌خانی است که اکنون باید با استفاده از این بازیکنان، تیم مس را در لیگ برتر نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *