در شهربابک چه خبر است؟ نقشه برخی برای خراب کردن وحیدآقا! ✍️آقا وحید، مقصر خودتان هستید!

شفافیت در ورزش/دو روز پیش بود که برخی از رسانه‌ها به این موضوع پرداختند که مدیریت باشگاه مس شهربابک به وحید رضایی التیماتوم داده که اگر بازی پیش روی خود را با پیروزی پشت سر نگذارد، برکنار خواهد شد. ما نیز شب گذشته این موضوع را با قصد منتشر کردیم تا ببینیم آیا این موضوع صحت دارد یا خیر. یکی از مسئولین باشگاه مس شهربابک طی تماسی با خبرنگار ما؛ این موضوع را تکذیب کرد و عنوان نمود که به هیچ وجه قصد تغییر سرمربی ندارند.
البته در این میان کمی باید وحید رضایی را نیز مقصر بدانیم. او شهربابکی‌ها را آنقدر از لحاظ فوتبالی به مرحله سیری رسانده که آنها اکنون دنبال جاه طلبی هستند. رضایی موفق شد این تیم را از لیگ دو به لیگ یک بیاورد و در لیگ یک نیز همواره گزینه صعود بودند. شاید شهربابکی‌ها دارند ناشکری می‌کنند در حق رضایی اما او انصافا کمک بزرگی به شهربابک کرده است. اینکه کوچکترین مسئله غیراخلاقی توسط بازیکنان مس شهربابک تاکنون رخ نداده، اینکه بازیکنان همه در شهر کوچک شهربابک می‌مانند و با جان و دل کار می‌کنند، اینکه تیمش با این بضاعت می‌آید و نتیجه می‌گیرد، اینکه او سبب شده شهربابک به فوتبال ایران معرفی شود، اینکه او سبب شده تا چند استعداد ناب شهربابکی به فوتبال ایران معرفی شوند و … همه از حسن انجام کار وحید رضایی در مس شهربابک می‌باشد.
البته ناگفته نماند که عده‌ای در شهربابک قصد دارند تا او را زمین بزنند که در روزهای آینده گزارش‌های مختلفی در این خصوص خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *