دلخوری های حمید حسینخانی؛ چرا بازیکنان غیر بومی اما با استعداد امید جذب بزرگسالان نمی شوند؟! ماجرای اخراج دروازه بان با استعداد امید از تمرینات بزرگسالان؟!

شفافیت در ورزش/همواره تیم‌های امید پشتوانه خیلی خوبی برای تیم های بزرگسالان بوده و هستند.
تیم امید مس کرمان همواره پشتوانه خیلی مهم برای تیم بزرگسالان بوده و در گذشته شاهد حضور بازیکنان متعدد در تیم بزرگسالان بوده و هستیم. کارِ خوب حمید حسین‌خانی در تیم امید مس کرمان سبب شده تا چند تن از بازیکنان تیم امید در تیم بزرگسالان حضور پیدا کنند و عصای دست فرزاد حسین‌خانی شوند.
هفته آینده لیگ برتر امیدهای کشور به اتمام می‌رسد و در تیم امید مس چند بازیکن غیربومی و مستعد هستند که به این بازیکنان اجازه حضور در تیم بزرگسالان داده نمیشود که علت آن، غیربومی بودنشان می‌باشد! شنیده شده باشگاه نیز در خصوص این موضوع خود را کنار کشیده و نگاهشان به فرزاد حسین‌خانی است تا او نظر دهد که کدامیک از بازیکنان امید، به رده بالاتر بیایند. موضوع دیگری که شنیده شده(امیدواریم صحت نداشته باشد) در چند وقت پیش رخ داده؛ شنیده شده گویا دروازه‌بان فعلی تیم امید مس که بسیار نیز مستعد است به دلایل عجیبی از تمرینات تیم بزرگسال کنار گذاشته شده است. شنیده شده که به دلیل عدم قبول یک دروازه‌بان کرجی که معرف وی مربی فعلی دروازه بانان تیم بزرگسال است از سوی حمید حسین‌خانی برای حضور در تیم امید ممانعت شده که باعث می شود دروازه بان فعلی امید از تمرینات تیم بزرگسالان مس کنار گذاشته شود! البته امیدواریم دوستان بیایند و توضیح دهند آیا صحت دارد که دلیل کنار گذاشتن دروازه بان فعلی امید از تمرینات تیم بزرگسال، عدم قبول دروازه بان پیشنهادی مربی دروازه بانان تیم بزرگسال برای حضور او در امید بوده؟! متاسفانه حمید حسین‌خانی به جرم اینکه برادر فرزاد حسین‌خانی است، به سطوح بالاتر تیم‌های مس راه پیدا نمی‌کند و ما پیشنهادمان این است که او فامیل مادری خود که سلاجقه است را روی نامش بگذارد، بلکه او نیز به حقش در فوتبال کرمان برسد.!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *