💢بهانه حسین‌خانی برای نیامدن به کنفرانس؛ «صحبت های ده روز پیشِ منو پخش نکردید؛ من نمی آیم!» 💢آقای به اصطلاح اسطوره؛ « جیغ و داد شما پخش شد؛ فقط سایت باشگاه رویش نشد انتشار دهد!»

شفافیت در ورزش/بازی امروز عصرِ مس کرمان و استقلال حواشی فراوانی داشت. ابتدا حواشی از دعوای ساپینتو با عمار پاکزاد و رضا یوسفی دو مربی تیم مس آغاز شد و کلی مسائل دیگر رخ داد که در زمان مناسب به آن خواهیم پرداخت اما فرزاد حسین‌خانی سرمربی تیم مس به کنفرانس خبری نیامد و علتش آن است که تیمش نبرد و او وقتی ببرد، با چندین بادیگارد دوربین به دست می‌آید در کنفرانس و باشگاه را مقابل همه همه قرار می‌دهد و به عده ای نیز حمله می کند.
علیرغم اینکه باشگاه مس در روزهای گذشته ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده، تمام پاداش‌ها واریز شده و همه مسائل تیم رفع شده، اما حسین‌خانی با همه این اوصاف به کنفرانس خبری نیامد. حسین‌خانی به کنفرانس خبری، سعید قرایی مدیررسانه ای تیم فوتبال را فرستاد و او نیز در کنفرانس به نقل از حسین‌خانی گفت؛ چون هفته قبل حرف‌های من را در کنفرانس خبری به صورت کامل پخش نکردید، من به کنفرانس این هفته نمی‌آیم. آقای حسین‌خانی، فایل کامل جیق و داد شما در مجموعه رسانه ای ما، ورزش سه، ایرنا کرمان، خبرگزاری‌های مختلف و رسانه‌های استانی نیز کنفرانس وی را پوشش دادند. از این گذشته، برنامه شب‌های فوتبالی و فوتبال برتر از شبکه سه سیما و برنامه میدان از شبکه کرمان نیز صحبت های وی را پوشش دادند.
آقای حسین‌خانی، نکند شما از سایت رسمی باشگاه انتظار داشتید که صحبت‌های شما علیه شرکت مس، مدیریت و هیات مدیره باشگاه را رسانه‌ای کنند؟! آقای حسین‌خانی، خجالت هم خوب چیزی است. مگر شما نتیجه گرفته‌اید که انتظارات فراوان از باشگاه دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *