دکتر اسفندیار پور، مدیرعامل باشگاه گل گهر در گفتگوی اختصاصی با ما؛ «ما گل گهریم؛ اتفاق خاصی نیفتاده!» «تیمی که فقط برد میخواهد باید منتظر چنین باخت هایی هم باشد!»

شفافیت در ورزش/باشگاه گل گهر بدون هیچ شک و تردیدی یکی از باشگاههای حرفه ای و خاص ورزش کشور محسوب می شود. باشگاهی که با مدیریت بسیار خوب، توانسته در رشته های فوتبالی و غیر فوتبالی به صورت آکادمیک تحولی خاص را در ورزش استان به وجود آورد. بعد از باخت غیرمنتظره تیم فوتبال این باشگاه در مقابل سپاهان در اصفهان ، گفتگویی تلفنی داشتیم با دکتر محمد اسفندیارپور، مدیرعامل موفق این باشگاه که در ادامه از پی می‌آید.

💢- آقای دکتر اسفندیارپور، باخت خوبی نبود. توقع از گل گهر بیشتر از اینهاست…!

بازی برد و باخت دارد و تیمی که در تمام بازی هایش برای برد به میدان می‌رود باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشد. ما در دیداری خارج از خانه و آن‌هم مقابل سپاهان به دنبال برد بودیم و متاسفانه غافلگیر شدیم و بازی را باختیم. البته اگر حریف در صحنه گل اول بازی جوانمردانه را رعایت می‌کرد، شاید اصلا چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد. ما پس از گل اولی که خوردیم ۲ بار فرصت جبران داشتیم که با بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. ما توقع چنین حرکاتی را از سوی بازیکنان و نیمکت نشینان تیم سپاهان نداشتیم و همین امر سبب شد تا تمرکزمان را از دست بدهیم و این باخت را متحمل شویم.

💢- تیم‌های بزرگ برای اینکه نبازند، چنین نتایجی را در برهه‌ای از زمان تجربه می‌کنند. شکست برزیل مقابل آلمان در جام جهانی را فراموش نمی‌کنیم اما شما چه برنامه‌ای برای عدم تکرار این نتیجه دارید؟!

– مجموعه گل‌گهر یک مجموعه حرفه‌ای است. قطعا در چنین مواقعی همه اجزای این مجموعه تلاش خواهند کرد تا روحیه تیم برگردد و هواداران نیز مطمئن باشند که در ادامه شاهد نتایج بهتری از گل‌گهر خواهند بود. این نتیجه چندان ما را از هدفمان دور نمی‌کند. فوتبال است و هزار اتفاق. از سویی به گفته اکثر کارشناسان و سرمربیان تیم‌های مقابل، زیباترین فوتبال را در این فصل تیم گل گهر انجام می‌دهد و بدون ترس از باخت یک فوتبال کاملا به روز و تهاجمی را بازی می‌کند. قطعا چنین تیمی با این سبک بازی، توانایی آن را دارد تا در هفته‌های آتی، نتایج چند هفته قبل را جبران کند.

💢- با حمایت های مهندس عتیقی که در راس شرکت گل‌گهر قرار دارد اعضای هیات مدیره و توانایی امیر قلعه‌نویی، هواداران مطمئن هستند که گل گهر به روزهای خوبش برمی‌گردد. چقدر شما به این موضوع اعتقاد دارید؟!

– ما در چند هفته قبل نیز در دو بازی خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز و بازی خانگی مقابل مس رفسنجان، استحقاق پیروزی را داشتیم. در بازی مقابل سپاهان هم اتفاق خاصی رخ نداده و روز بد ما و روز خوب حریف بود که چنین نتیجه‌ای را رقم زد اما بازهم می‌گویم که اگر در صحنه گل اول بازی جوانمردانه ای برگزار می‌شد، این نتیجه رخ نمی‌داد. به هر حال گل‌گهر این روزها یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است و البته که هنوز راه سختی را در پیش رو داریم تا روزی شاهد درخشش گل‌گهر به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا باشیم. به هر حال با همتی که مجموعه گل‌گهر به خرج داده و زیرساخت‌هایی که در سیرجان فراهم شده، گل‌گهر شایستگی آن را دارد که مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کند و نماینده‌ای شایسته‌ای برای کشور عزیزمان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *