محمد ربیعی: آقایان بیایند جواب دهند؛ رستمی و رفقا؟! آقای ربیعی؛ فوتبال برای اینها اهمیتی ندارد!

شفافیت در ورزش/همانطور که ما پیش بینی کرده بودیم، محمد ربیعی دیگر به سیم آخر زده و تقریباً ۴۰ درصد از آن بمب ساعتی که ما پیش بینی می‌کردیم، در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن منفجر شد.
به احتمال فراوان ۶۰ درصد دیگر از این بمب ساعتی، پس از بازی با ذوب‌آهن منفجر خواهد شد. ربیعی در کنفرانس خبری عنوان کرد که آقایان بیایند جواب دهند! منظور ربیعی از آقایان شخص علی رستمی و دوستانش در شرکت مس هستند که بیایند و از وضعیت تیم مس بگویند.
خیلی جالب است که شرکت مس ابتدای فصل از مدیران باشگاه‌های مختلف تعهد گرفت که تیم‌ها را در جایگاه خوبی قرار دهند اما در آن سو خودشان به تعهدات مالی باشگاه‌ها عمل نمی‌کنند! حالا کار به جایی رسیده که کل فوتبال ایران می‌دانند که شرایط باشگاه مس رفسنجان چگونه است و تیم‌های فوتبال، برای شرکت مس مهم نیستند. مشخص است که منظور ربیعی در کنفرانس خبری علی رستمی و دوستانش است زیرا مدیریت باشگاه مس رفسنجان که دارد تمام تلاشش را می‌کند و این شرکت مس است که به وعده‌هایش عمل نمی‌کند. خطاب به محمد ربیعی باید بگوییم که؛ محمد آقا، شما اگر می‌توانی با این شرایط ادامه دهی، ادامه بده و با دستان خالی به کارت ادامه بده زیرا برای آقایان خیلی فوتبال مهم نیست و تا کارت به استخوان نرسد برای دوستان اهمیتی ندارد که بخواهند به وضعیت باشگاه رسیدگی کنند پس شما بدون نظر به اتفاقات باشگاه، به کارت ادامه بده و مسیرت را طی کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *