بودجه فعلی مس رفسنجان؛ کفاف فوتبال را هم نمی دهد؛ یا فوتبال یا غیر فوتبال؟!

شفافیت در ورزش/ باتوجه به شفاف سازی شرکت مس در بحث بودجه باشگاههای مس در استان، عالم و آدم از بودجه باشگاه مس رفسنجان باخبر هستند و همه می‌دانند که کل بودجه باشگاه مس رفسنجان با تمام هزینه ها و تیم های فوتبالی و غیرفوتبالی ۱۶۳ میلیارد تومان می‌باشد. این بودجه برای تیم فوتبال و هشت رشته دیگر غیره فوتبالی به همراه تمامی هزینه ها مصوب شده است که ساخت ورزشگاه و مسائل دیگر بماند! قطعا این بودجه باتوجه به بالا رفتن قیمت دلار، کفاف تیم فوتبال مس را نمی‌دهد چه رسد به رشته‌های دیگر و حتی تیم‌های رده‌های پایه! البته مجید زین‌الدینی مدیرعامل وقت مس رفسنجان نیز طی نامه‌ای به شرکت مس عنوان کرد که بودجه تیم فوتبال مس رفسنجان باید بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان باشد تا بتوانند در لیگ برتر به موفقیت برسند.
جالب است که بدانید بودجه‌ای که برای باشگاه مس رفسنجان مصوب شده زمانی بوده که دلار ۲۴ هزار تومان بوده اما اکنون دلار به ۵۰ هزار تومان رسیده! با این تفاسیر؛ بودجه باشگاه مس رفسنجان واقعا کفاف تیم فوتبال و سایر رشته‌ها را نمی‌دهد و مدیران فعلی باشگاه مس رفسنجان باید از هم اکنون به فکر چاره‌ای برای بودجه فصل آینده خود باشند.
تنها راه این است که یا بودجه باشگاه مس رفسنجان را بیشتر کنند و یا اینکه قید تیمداری در چند رشته را بزنند و یا باید قید فوتبال را برای همیشه بزنند و به سراغ سایر رشته‌ها بروند و یا اینکه سایر رشته‌ها را منحل کنند و فقط به فوتبال بپردازند همانند باشگاه گل گهر که در فوتبال فقط تیمداری حرفه‌ای می‌کند و در سایر رشته‌ها در حد آکادمی فعالیت می‌کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *