بیرانوند در گفتگوی اختصاصی با شفافیت در ورزش(صعود)؛ «پنجره نقل و انتقالاتی مس به خاطر من بسته نشد؛ ماجرا چیز دیگریست!» «پاسخ جنجالی و عجیب بیرانوند به دلیل جذب و دلیل اخراج او!!: می دانستم اخراج می شوم اما نه در هفته چهارم!»

شفافیت در ورزش/ سجاد بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم مس کرمان که با نامهربانی کادرفنی تیم مس از این تیم کنار گذاشته شده بود، این روزها یکی از طلبکاران باشگاه محسوب می‌شود. باتوجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی و شائبه اینکه علت اصلی بسته بودن پنجره، شکایت سجاد بیرانوند از باشگاه مس است؛ برهمین اساس به سراغ وی رفتیم تا ماجرا را از زبان او بشنویم.

💢- آقای بیرانوند شنیده‌ایم که شما پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه مس را بستید. آیا این موضوع صحت دارد؟!
پنجره نقل‌وانتقالاتی مس را من نبستم و اکنون که پنجره باز شده حتما می‌بایست با من تسویه حساب می‌کردند که چنین نشده و من همچنان از مس طلبکارم.

💢- یعنی شما مبلغی یا وعده‌ای، چیزی دریافت نکردید؟!
من رای قطعی گرفتم و مس نیز در کمیته استیناف به این رای اعتراض کرده و منتظریم تا رای کمیته استیناف صادر شود.

💢- پس چرا رسانه‌ها و حتی آقای حسین‌خانی در کنفرانس خبری عنوان کردند که شما باعث بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه مس کرمان شدید؟!
من خیلی از مسائل را نمی‌توانم اینجا بیان کنم اما اگر من پنجره را می‌بستم می‌بایست مبلغی دریافت می‌کردم در صورتی که اینگونه نبوده و نام من را به رسانه‌ها گفتند. قطعا باشگاه طلبکار دیگری داشته که او سبب شده پنجره تیم بسته شود.

💢- شما فصل قبل وقتی که برای تمدید قرارداد آمدید و جلسه‌ای که با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتید، توافق کردید که طلب سال قبل و پاداش های شما پرداخت شود و حتی دکتر سعدمحمدی این پول را به حساب باشگاه مس واریز کرد اما…. !!!! کاری به این نامهربانی ها نداریم؛ برای ما بگویید که چرا شما را از تیم کنار گذاشتند؟!
من اول فصل فقط و فقط بخاطر مبلغی که از سال قبل طلب داشتم آمدم و قرارداد بستم. من انتظار این اخراج را در هفته دهم تا پانزدهم داشتم نه هفته چهارم!

💢- یعنی از برنامه برخی ها در کادرفنی علیه خودتان باخبر بودید؟!
خدا را شاهد می‌گیرم که از این موضوع اطلاع داشتم و می دانستم من آورده اند که اخراج کنند. اصلا هم قرار نبود که به مس برگردم اما در جلسه‌ای که با حضور سرمربی تیم برگزار شد نوشتند که کل طلب سال گذشته بدون هیچ جریمه‌ای به من پرداخت شود که من گفتم در قرارداد جدیدم این موضوع را بنویسید که آقای سرمربی بمن گفت که ما داریم مثل یک مرد با تو حرف می‌زنیم! متاسفانه مبلغ سال اول که پرداخت نشد، از سال دوم نیز کلی طلب دارم.

💢- آقای بیرانوند؛ یعنی ما باور کنیم که شما با علم به این موضوع که از تیم اخراج می‌شوید باز هم آمدید و با مس قرارداد بستید؟!
بله واقعا اینگونه بود. من فقط بخاطر طلب سال قبلش به کرمان آمدم. من قرارداد فصل قبلم ۸۰۰ میلیون تومان بوده که ۵۵ درصد فقط دریافت کردم و فقط بخاطر پولی که از سال اول تیم مس طلب داشتم که طلب زیادی هم بود، حاضر به تمدید قرارداد شدم.

💢- ما شنیده ایم که کادرفنی تیم مس چون قصد داشت آرمان شهدادنژاد را از لیگ دو همراه خود بیاورد، حاضر به عقد قرارداد با سجاد بیرانوندی شدند که خیلی از مسائل و تحرکات را نمی‌تواند تحمل کند و ما نیز پس از چند هفته او را اخراج می‌کنیم. آیا این سناریو صحت دارد؟!
دقیقا همینطور بود که گفتید. روز اولی که با من نشستند پای قرارداد، گفتند که شما به عنوان گلر فیکس تیم به مجموعه اضافه می‌شوید و من گفتم که اصلا برایم این موضوع مهم نیست و هرکسی که لیاقت داشت، در ترکیب تیم قرار گیرد. من مثل عده‌ای نبودم که در لیگ سه و چهار و پنج بازی کرده باشم و فقط بخاطر رفاقت با عده‌ای بخواهم بیایم لیگ بالاتر و بازی کنم. من بازی‌های خودم را کردم و هم در لیگ برتر بودم و هم در لیگ یک و فوتبالم نیز مشخص است. در همین سه سال گذشته بالای ۱۰۰ بازی در لیگ داشتم و دوستان به جای لابی گری برای بازی کردن، چه خوب بود که به دنبال شایسته سالاری می‌رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *