قابل توجه دوستان در مس؛ «سرمربی از داوری گِله کند موثرتر است»! «کی به دلخوری دستیار دوم و سوم توجه می کند؟!»

شفافیت در ورزش/مسئله اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال ایران به معضلی بزرگ برای برخی از تیم ها که صدای آنها به بالا نمی رسد، تبدیل شده است و هرچه به زمان ورود var به فوتبال ایران نزدیک تر می‌شویم، گویا استرس در داوران بیشتر می شود.
بماند از اینکه داوری‌ها در برخی از بازی ها در لیگ برتر فوتبال ایران به نوعی مشکوک است اما جالب است بدانید که مس رفسنجان در نیم فصل اول بیشترین ضرر را از داوری کرد و کمترین سود از اشتباهات داوری نیز برای همین تیم مس بود و به اعتقاد ربیعی اگر اشتباهات داوری نبود، آنها اکنون در صدر جدول قرار داشتند.
اعتراض شدید ربیعی از داوری سبب شد تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیانیه دهد و به نوعی داوری‌ها برای تیم مس بهتر شود. اکنون چند هفته‌ایست که برای مس کرمان نیز اشتباهات داوری رخ می‌دهد و در بازی این هفته مقابل پیکان نیز این اشتباه رخ داد.
کمک دوم و سوم فرزاد حسین‌خانی با مصاحبه‌های مختلف از وضعیت داوری گله می‌کنند درحالی که حسین‌خانی سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. قطعا شخص مصاحبه کننده هرچه اسم و رسم‌دارتر باشد، تاثیرش بیشتر خواهد بود. قطعا صحبت‌های حسین‌خانی بیشتر می‌تواند فدراسیون نشینان را در مورد وضعیت داوری تیم مس هوشیار کند.
باید بپذیریم که آقایان در فدراسیون خیلی توجهی به مصاحبه‌های دستیاران حسین‌خانی ندارند و زمانی موضوع داوری‌ها علیه تیم مس بولد می‌شود که خود حسین‌خانی شخصا درخصوص وضعیت داوری اظهار نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *