علاقه عجیب حسین‌خانی به مدافعین وسط؛ «حضور پنج مدافع وسط در مس»! «مهیار زحمتکش را با چه استدلالی جذب کردید؟!»

شفافیت در ورزش/درست است که مس کرمان در خط دفاع مشکل داشت، اما انتظار می‌رفت در نقل‌وانتقالات زمستانی، تیم مس چند مهره در فاز تهاجمی نیز جذب کند.
مس در نقل‌وانتقالات زمستانی دو مدافع وسط، یک مدافع راست و یک هافبک جذب کرد که نشان می‌دهد حسین‌خانی بیشتر از نمایش رو به جلو، به دنبال گل نخوردن در لیگ برتر می‌باشد. در فوتبال ایران، آنهم در نیم فصل دوم صرفا تاکتیک دفاع – ضدحمله دیگر جواب نمی‌دهد و باید تیم‌ها فوتبال رو به جلو ارائه دهند.
مس کرمان در حال حاضر ۵ مدافع وسط دارد و اگر محمد ستاری را نیز به این فهرست اضافه کنیم، آنها ۶ دفاع وسط فقط دارند! در سمت چپ چندین بازیکن وجود دارند و ترافیک سنگینی در این بخش پیداست اما در منطقه دیگری از زمین، مس حتی یک بازیکن هم ندارد! جدای از همه این مسائل، مهیار زحمتکش مدافع فصل گذشته تیم مس که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر جراحی شد و تا چند هفته پیش نیز فیزیوتراپی می‌کرد، مجدد به تیم مس بازگشت. بازیکنی که ۷ ماه است پایش به توپ نخورده، با چه استدلالی جذب می‌شود؟! تیمی که در حال سقوط است و نیاز به بازیکن تاثیرگذار برای پیروزی دارد، چه اصراری از دوستان است که حتما باید دفاع وسط به تیم مس اضافه شود؟! به راستی که پشت پرده جذب مهیار زحمتکش چه بوده؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *