حضور همزمان مدیرکل و رییس هیات فوتبال استان در سیرجان؛ «فوتبال سیرجان به حالت عادی بر می گردد؟!»

شفافیت در ورزش/علیرغم تلاش‌های فراوان مجموعه شرکت گل گهر مبنی بر بهبود وضعیت فوتبال شهرستان سیرجان، اما همچنان این شهر از لحاظ فوتبالی و آنهم تشکیلاتی در هیات فوتبال این شهر دچار مشکلاتی است.
تشویش و ناهماهنگی در فوتبال سیرجان موج می‌زند و علت این موضوع نیز در هیات فوتبال این شهرستان می‌باشد. اختلافات شدید مابین ارکان مختلف هیات فوتبال و همچنین سکوت مجموعه گل گهر سبب شده تا آشفتگی عجیبی را در هیات فوتبال شهرستان سیرجان شاهد باشیم. روز گذشته دربی استان کرمان مابین گل گهر و مس رفسنجان بودیم که در شرایط میزبانی خوب باشگاه گل گهر برگزار شد اما شاهد اتفاقاتی بودیم که مشخص است نبود متولی مقتدر در رأس هیات فوتبال سبب شده تا فوتبال این شهر ضربه بخورد.
با خیلی از پیشکسوتان حاضر در ورزشگاه صحبت کردیم و آنها نیز نقطه نظرات متفاوتی داشتند. روز گذشته هم مدیرکل ورزش و جوانان استان و هم رییس هیأت فوتبال استان حضور داشتند و این دو جلسه‌ای سرپایی با اصغر حدیدی، رییس اسبق هیات فوتبال این شهر که در حال حاضر رییس هیات مدیره باشگاه گل گهر است، برگزار کردند اما آقای گل‌محمدی رییس اداره ورزش سیرجان دست به گوشی گرفته بود و اصلا نزدیک پاریزی و جهانشاهی نمی‌شد تا مشخص شود که اختلاف مابین دوستان، چقدر زیاد است.
آرمان گهر در لیگ یک شرایط خوبی ندارد و جزو فانوس به دستان می‌باشد. حواشی عجیب در تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان نیز سبب شده تا آنها نیز شرایط خوبی نداشته باشند. شاید اگر مجموعه گل گهر به این ماجرا ورود کند، بتوان فوتبال شهر سیرجان را به یک ثبات نسبی رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *